motorum tekliyor ve bazan istop ediyor

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Selamun Aleyküm arkadaşlar ilk önce herkezin geçmiş bayramını kutlarım

Motor

Marka: Mondial
Model: 100mg Superboy
alış durumu: 0 alındı
km: 250

resim:
mondial-100-mg-superboy-360-10.png


arkadaşlar yaşadığım yer çok tozlu bi yer motorumu vakumlu su ile petrol de yıkadım ve çalıştırıp gittim
bişeyi yoktu 15dk de bir 2 km mesafeyi 4 kere git gel yaptım gene bişeyi yoktu ardından 1 saat bekledi ve tekrar bindim
boş viteste bişey yok istediğim gibi gaz veriyorum ama vitese takınca giderken vuruyor motor aniden gaz kesip tekrar verir gibi oluyor çok sık oluyor 3 saniyede bir ve gazı yükseltince oran dahada artıyor sürekli oluyor ve çalışmaz duruma geldi motor bilgisine sahip birini aradım dedi karburatörün içindeki benzini akıt dedi su kaçmış olabilir dedi bende yaptım ve marşa bastığım gibi çalışmaya başladı oh oldu dedim ve vitese taktım giderken ilk yaptığını tekrarladı sürekli oluyor kafayı yicem motor daha yeni 25 gün önce aldım ve 250km de az kullanıyorum yarım edin arkadaşlar yarın köye gidecektim gidemez oldum ve yarın pazar sanayiler kapalı neden olabilir egzozdan sanki çantır çarntır sesler geliyordu onlar gitti.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
5
Sıkıntı yapma usta aynısı benım cup modellı motoruma oldu bujiyi çıkar temizle kurut oraya su kaçmıştır :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Flood gibi olmasın ama basınçlı suyla bujıye sıkmamaya çalış olmadı rolantiyi biraz yükselt motoru çalıştır beklesın 15 20 dk ama en ıyısı bujıyı temızle
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
buji ıslanmış olmalı. bujiye ve piposuna basınçlı hava tutun, tamamdır. yoksa saç kurutma şeysi de iş görür.

tasa edecek bişey değil.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
arkadaşlar 1 gün bekledim daha kötü olmuş gidemiyom bile 2 ayak üzerinden indirince istop ediyo marşda çalışmıyo ayak marşıyla çalışıyo :S
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru köpüklü suyla yıkadıysanız iyice sağına soluna su kaçmış bujiyi sökün iyice hava tutun hatta bujiyi söktüğün yerede hava tut sonra motoru çalıştır yüksek devirde aragazı ver sonrada iyice dolaş
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
5
Arkadaşım bujıyı sök temizle zımparayla tak sonra rolantıyı sonuna kadar sık motoru ayak marşında çalıştır el marşından hep zorladıgın ıcın aku bıtmıstır sıkıntı yaratma
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Buji kablosu oksit yapmıştır , kablo içinde yesillik gördüğün yeri kes düzelir . Pipoyu çıkar direk bağla yada çalışırsa pipoyu değiştir , içinde pas yapmış olabilir .
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
teşekkürler bende sanayiye götürdüm açık bi motorcu buldum elektirik tesisatını söktük geri taktık düzeldi problem neredeydi bilmiyorum adamda bilemedi ama büyük ihtimal su kaçmıştır diyor elektirik tesisatına.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Tesisata su kaçmaz çok zor , kabloların üstü maşon kaplı . Tesisata göz gezdırmış bobın ve atesleme yolunu takip etmıştir . Öyle kolay değil tesisatı yerinden söküp hemen takmak , neyse sorun hallolmuş tekerin düz bassın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst