Motorum İkinci Marşta Devri Düşüyor ve Stop Ediyor Sorun Ne Olabilir?

Katılım
18 May 2024
Mesajlar
174
Sabah çalıştırdığımda hiç bir sorun yok şakır şakır çalışıyor. Gideceğim konuma varıyorum 1 saat sonra tekrar marşa vuruyorum 2200 devirde başlıyor ve hızlıca devir düşüp stop ediyor. tekrar çalıştırdığımda gazı minik çeviriyorum sonra bir sorun olmuyor. Subap ayarı mı yapmam lazım yoksa buji mi değişmem gerek

Motor 24 model RTR200
 
Katılım
16 Nis 2026
Mesajlar
6
Motosikleti
Multistrada
Sabah çalıştırdığımda hiç bir sorun yok şakır şakır çalışıyor. Gideceğim konuma varıyorum 1 saat sonra tekrar marşa vuruyorum 2200 devirde başlıyor ve hızlıca devir düşüp stop ediyor. tekrar çalıştırdığımda gazı minik çeviriyorum sonra bir sorun olmuyor. Subap ayarı mı yapmam lazım yoksa buji mi değişmem gerek

Motor 24 model RTR200
gaz kelebeği adaptasyonu veya sensör kaynaklı görünüyor. motor sıcaklığını yanlış gönderiyorsa yada hava sensöründe bi sorun varsa rölantide yakıt hava karışımını ayarlayamıyor olabilir. sersörlerde kir vs olabilir.
 
Katılım
18 May 2024
Mesajlar
174
gaz kelebeği adaptasyonu veya sensör kaynaklı görünüyor. motor sıcaklığını yanlış gönderiyorsa yada hava sensöründe bi sorun varsa rölantide yakıt hava karışımını ayarlayamıyor olabilir. sersörlerde kir vs olabilir.
Daha öncesinde oksijen sensörüm tıkanmıştı makineden silmiştik acaba etkisi olabilir mi? motorun sensörleri nerede bloktamı yoksa depo altında mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst