Motorum çok yakıyor Neden :?

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
78
Arkadaşlar kuba xy100e motorum var bir depo benzinle yaklaşık 50-60 km gidebiliyorum ve bana bu çok az gibi geldi sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Neden: Çok basıyorsun. Çözüm: Az bas ...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bir depo benzinle 60 km gitmek km de 50 krş fln yakıyosun ki bence yalnışın var . imkansız o motora o kadar yaktıramassın.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
benzin çok pahalı :) oyüzden basmamak lazım:)
hava filtren buji subap ve karbüratör ayarlarına bak
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Normal olsa basa basa canını çıkarsan o kadar yakmaz. Bir hata vardır mutlaka. Klasik karbüratör ayarı-temizliği, buji ve hava filtresi kontrolu yapılmalı, sorun bunlardan biridir.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
100'lük cubun canını aldım 100km'de 2.5 litreden fazla yaktıramadım mutlaka bi ayarsızlık veya arıza vardır.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Benum bu zat 150 vardi. Benzin hortumu cok eskimis ve yirtilmisti, saca saca gidiyordum. Hortumlara bir bak 50 km cok az
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
evet çok yakıyor gerçekten hava filtresine filan baktınmı bujiye filan bak derim
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
benim cup vardı egzozu açıktı canını cıkarıyodum yinede 1 litreyle 40 km filan gidiyordu birde eskiydi yağ yakıyordu sübap vuruyodu egzantrikden ses filan gelıodu motorda akış yoktu ona rağmen 9500 km deydi bide düşün yani
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
arkadaşlar aynı sorun bendede var..tamirci jikle karbüratörden mandallı o gevşemiş fazla yakmıştır dedi..yağını fazla koymuşum buji yağlanmış onu temizledim.hava filtresini sökeceğim..2500kmde sübap istermi?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
depon kaç litre onu yazsaydın belki bişeyler üretebilirdik

yada depon 1 litrelik 50-60 km gitmen gayet normal :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
benim ki 20 liralık benzinle 90 kusur gitti(şehiriçi,ağırlık) millet bir depoyla cupların 15 liraya falan doluyor 150-160 gittiklerini söylüyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst