Motorum çok mutsuz.

Katılım
14 Eyl 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba. Bu konuda çok mesaj var biliyorum bıktınız ama sormam gerekiyor kusura bakmayın.

Yeni lastikler aldım. yağını değiştirdim. radyatör yoktu su koyamadım yağına koydum. İyi bakmak için elimden geleni yaptım ama kendini asmak istiyor. Artık sıkılmış. Ne yapmam lazım ?

MkdQEQ.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba kararlı kardeşim. Bir gece baş başa çıkarıp ufak süprizler yapmayı dene, ona özel olduğunu ve onu sevdiğini söyle, bunları hissettir. Umarım düzelir çok tatlı.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2016
Mesajlar
14
Merhaba kararlı kardeşim. Bir gece baş başa çıkarap ufak süprizler yapmayı dene, ona özel olduğunu ve onu sevdiğini söyle, bunları hissettir. Umarım düzelir çok tatlı.

Ona herşeyi yaptım. Paslanmasın diye eksoz çıkışna bile vazelin sürdüm ah o eksoz çıkışı safnh öhm.

ama hala yaranamıyorum. Çok teker yaptım çok yüklendim o yüzden mi acaba. Bilemiyorum ... Bilemiyorum... Çok kararsızım.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Yaşadığınız travma için size en içten geçmiş olsun dileklerimi iletmekteyim. Ufuk kardeşimizin dediği gibi ona özel olduğunu hissettirin, küçük sürprizler yapın bir gece ansızın portakallı pekin ördeği eşliğinde iki de mumla güzel bir akşam yemeği tattırın ona yanına da motulun güzel yağlarından birini açın ama yıllanmış olmasına özen gösterin.
 
Katılım
14 Eyl 2016
Mesajlar
14
Yaşadığınız travma için size en içten geçmiş olsun dileklerimi iletmekteyim. Ufuk kardeşimizin dediği gibi ona özel olduğunu hissettirin, küçük sürprizler yapın bir gece ansızın portakallı pekin ördeği eşliğinde iki de mumla güzel bir akşam yemeği tattırın ona yanına da motulun güzel yağlarından birini açın ama yıllanmış olmasına özen gösterin.

Tafsiyeleriniz için teşekkür ederim. En son araziye çıkarttığımda karterde yağ kalmamıştı acaba ondan dolayı mı böyle. Yağsız olması motora zarar verir mi ?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Onun mutlu olabiliceği şeyler yap bırak o sana binsin gaz kolunu çeksin vitesini attırsın patinaj çeksin yanlıyarak makaslar atsın benzinciye çekip sana fullesin belki mutlu olur :p
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Tafsiyeleriniz için teşekkür ederim. En son araziye çıkarttığımda karterde yağ kalmamıştı acaba ondan dolayı mı böyle. Yağsız olması motora zarar verir mi ?

Yağsız çalışması parçaların ısınıp, eriyip birbirine daha iyi uyum sağlamasına sebebiyet verir bu nedenle motosiklet tanrıları en az 20bin km de bir yağsız bin km yapmayı tavsiye eder
 
Katılım
14 Eyl 2016
Mesajlar
14
Onun mutlu olabiliceği şeyler yap bırak o sana binsin gaz kolunu çeksin vitesini attırsın patinaj çeksin yanlıyarak makaslar atsın benzinciye çekip sana fullesin belki mutlu olur :p
:rendeer:
Tecrübeleriniz için teşekkür ederim bunu da deneyeceğim umarım çare olur.

Yağsız çalışması parçaların ısınıp, eriyip birbirine daha iyi uyum sağlamasına sebebiyet verir bu nedenle motosiklet tanrıları en az 20bin km de bir yağsız bin km yapmayı tavsiye eder

Ben bi konuşmayı deneyeyim bakalım ne çıkacak.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Sizler gibi sorun çözmekte "kararlı" insanlar olduğunu bilmek çok güzel. Umarım en kısa zamanda çözersiniz. Takipteyim
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
46
Beyler tepkinizi anlıyorum katılıyorum hatta ama uzamadı mı sizcede?
Muhtemelen kararsız arkadaşın hiçbir yaptırıma uğramaması ama kendilerinin tepkisine tepki gösterilmesini protesto etmek amaçlı forumu forumun adminleri farkedene kadar trollüyorlar.Biraz karışık oldu ama idare et hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

Onun mutlu olabiliceği şeyler yap bırak o sana binsin gaz kolunu çeksin vitesini attırsın patinaj çeksin yanlıyarak makaslar atsın benzinciye çekip sana fullesin belki mutlu olur :p
Hdsjcjwkcjdjnxnejwjfjsncjsjdejdj en güzel öneri buydu +1
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kararsızın arkasına bin herkes çok mutlu olur.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Bir kac gundur foruma ugramiyorum. Facebook`da grup filan muhabbeti donuyordu en son.

Nasil bir geyik donuyor bilmiyorum ama bu konu dahil gereksiz mesajlar gormek baydi artik.

Elli kez denildi konu acilmadan once bir yonetici onayina gitsin diye, bu kadar zor mu bu isler ?

Simdi baktim malum facebook sayfasinda da ayni geyikler donuyor.

Ben sizin bos mesajlarinizi okumak zorunda miyim la, dagilin :pr:
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Bir kac gundur foruma ugramiyorum. Facebook`da grup filan muhabbeti donuyordu en son.

Nasil bir geyik donuyor bilmiyorum ama bu konu dahil gereksiz mesajlar gormek baydi artik.

Elli kez denildi konu acilmadan once bir yonetici onayina gitsin diye, bu kadar zor mu bu isler ?

Simdi baktim malum facebook sayfasinda da ayni geyikler donuyor.

Ben sizin bos mesajlarinizi okumak zorunda miyim la, dagilin :pr:
Grup bi arada tutunabilmek adina. Bisey sorup da cevabini almamis olan da yok sanirim. Sen bizi sev, sevgiyle yaklas hersey yoluna girecek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst