- Katılım
- 14 Eyl 2013
- Mesajlar
- 276
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
Daha önceden de benzer konularım oldu. Fakat her motor alıcısı gibi elimde sahibinden.com o ilana gir çık, iyice aptala döndüm. En son Bajaj' ın şu motosiklet motorlu abudik arabalarına bakarken buldum kendimi. Tamam artık dedim, bilene sor.
Başlıkta da belirttiğim gibi 22.000 TL bütçem var. Peki motordan ne bekliyorum, kullanım amacım ne ?
%99 şehiriçi kullanıyorum, İstanbul' da CBR 250 ile girmediğim ilçe, delik, sokak kalmadı gibi birşey. Seviyorum gezmeyi tozmayı, eşim de seviyor. Sakin kullanıyorum, hız yapma, teker yapma gibi garip hareketlerim yok.
Fakat, trafiği sevmiyorum, ve motorumdan bu rahatlığı istiyorum. Chopper ile epey zorlanmıştım, aralara giremiyoruz, oraya zıplayamıyoruz falan yoruyor. Motor üstünde olmayı sevdiğim kadar, minimum trafik en önemli detay.
Hız derdim yok, ama titreşim istemiyorum artık. %99 şehiriçi dediysem buna Tekirdağ, Sakarya gibi yakın mesafe şehirler de dahil. Mola vere vere gitmekte sıkıntım yok, fakat CBR 250 ile 110 dan sonra başlayan titreşim ve motorun 'tamam abi 90-100 e inelim artık' demesinden sıkılmaya başladım. Uzun yolda, stabil olarak 120 civarında ellerim ayaklarım karıncalanmasın istiyorum.
Çanta koyabileyim istiyorum, CBR 250' de denedim, başkalarından gördüm gerçekten yakışmıyor. Motorun tüm albenisi gidiyor. NC serisi mesela bu yönden epey mest ediyor beni, ön bagajı doldur gez çantaya bile gerek yok. Şu an çalıştığım şirkette klasik giyim var, takım elbise olmasa da kot pantolon t-shirt giyemiyoruz. Haliyle, kış geliyor ve yağmurluğu ıvır zıvırı elimde dolaşmak istemiyorum. Arkaya en az 42 LT çanta takarım gibi duruyor.
-----------------------
Yukarıdakiler genel beklentilerim, fakat bir de şöyle çılgın bir planımız var eşimle. Yaklaşık (Google Maps hesaplamalarıma göre) 1.400 km lik bir Yunanistan turu yapacağız ve bu yolda kullanılacak bir motosiklet istiyorum. Çok üstün konfor aramıyorum, 120 de titreşimsiz gitsin motor anamı ağlatıyorsun bağırtısı yaşamasın yeter.
Artçı konforunu arka çanta sırt desteği ile idare edeceğim. Zaten gezmeli görmeli olacağı için (16 günlük bir tur) sürekli duracağız, bol bol dinleneceğiz.
Sahibinden.com da favori ilanlarım mevcut.
NC 700 S/X; sizce 750 serisine göre çok mu eski teknolojidir ? Düşük KM li alsam pişman olur muyum ? 19.000 civarına da mevcut çünkü.
XJ6, 22.000 civarına bir tane buldum. Gittim motora da baktım, epey temiz bir cihaz. Aksesuar olarak önünde cam ve arkada top case mevcut (sanırım 30 küsür litre hacime sahip), 22.000' e düştü sağolsun sahibi. Fakat anladığım kadarıyla ikinci eli pek canlı değil ?
Ve tabi ki, bahsetmeden olmaz MT 07, zorlarsam 0' ını alırım (ABS siz). Hatta geçici olarak tekstil yan çantalarla tatil işini de hallederim. Fakat yorumlara göre artçı için EPEY kötü bir performansı olduğu ve titreşimi olduğu yönünde.
CBR 500, niyeyse bu motoru da beğeniyorum. Gitmiyor, kaçmıyor deniyor. Bu kısmı çok düşünmüyorum, fakat çok kullanıcısı olmadığı için (aslında aynı şeyler CB 500F için de geçerli), ikinci elinde sıkıntı yaşarım gibi.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-plaza-marmaradan-2015-model-aksesuarli-cbr500r-320276852/detay
Özellikle üstteki ilan epey Sport Touring tadında duruyor. Çantaları çıkarıp şehir içinde de kullanırım gibi. Ama yorumlarda 250R dan çok farkı olmadığı (tabi ki farkı var fakat aman aman değil). Eğer aynı titreşimi yaşayıp, ağrılar içerisinde gideceksem o yolda, çok da cazip durmuyor. Özellikle 2016 modelleri çok daha canavar duruyor (fiyatı da tabi epey yüksek).
Mesajın başında dediğim gibi kafam epey karışık, fikir de lazım.
Hani, 'kardeş bir kere uzun yol yapacaksın katlanırım dersen al bir MT 07' derseniz ona yönelecek gibiyim (0 almam muhtemelen).
Daha önceden de benzer konularım oldu. Fakat her motor alıcısı gibi elimde sahibinden.com o ilana gir çık, iyice aptala döndüm. En son Bajaj' ın şu motosiklet motorlu abudik arabalarına bakarken buldum kendimi. Tamam artık dedim, bilene sor.
Başlıkta da belirttiğim gibi 22.000 TL bütçem var. Peki motordan ne bekliyorum, kullanım amacım ne ?
%99 şehiriçi kullanıyorum, İstanbul' da CBR 250 ile girmediğim ilçe, delik, sokak kalmadı gibi birşey. Seviyorum gezmeyi tozmayı, eşim de seviyor. Sakin kullanıyorum, hız yapma, teker yapma gibi garip hareketlerim yok.
Fakat, trafiği sevmiyorum, ve motorumdan bu rahatlığı istiyorum. Chopper ile epey zorlanmıştım, aralara giremiyoruz, oraya zıplayamıyoruz falan yoruyor. Motor üstünde olmayı sevdiğim kadar, minimum trafik en önemli detay.
Hız derdim yok, ama titreşim istemiyorum artık. %99 şehiriçi dediysem buna Tekirdağ, Sakarya gibi yakın mesafe şehirler de dahil. Mola vere vere gitmekte sıkıntım yok, fakat CBR 250 ile 110 dan sonra başlayan titreşim ve motorun 'tamam abi 90-100 e inelim artık' demesinden sıkılmaya başladım. Uzun yolda, stabil olarak 120 civarında ellerim ayaklarım karıncalanmasın istiyorum.
Çanta koyabileyim istiyorum, CBR 250' de denedim, başkalarından gördüm gerçekten yakışmıyor. Motorun tüm albenisi gidiyor. NC serisi mesela bu yönden epey mest ediyor beni, ön bagajı doldur gez çantaya bile gerek yok. Şu an çalıştığım şirkette klasik giyim var, takım elbise olmasa da kot pantolon t-shirt giyemiyoruz. Haliyle, kış geliyor ve yağmurluğu ıvır zıvırı elimde dolaşmak istemiyorum. Arkaya en az 42 LT çanta takarım gibi duruyor.
-----------------------
Yukarıdakiler genel beklentilerim, fakat bir de şöyle çılgın bir planımız var eşimle. Yaklaşık (Google Maps hesaplamalarıma göre) 1.400 km lik bir Yunanistan turu yapacağız ve bu yolda kullanılacak bir motosiklet istiyorum. Çok üstün konfor aramıyorum, 120 de titreşimsiz gitsin motor anamı ağlatıyorsun bağırtısı yaşamasın yeter.
Artçı konforunu arka çanta sırt desteği ile idare edeceğim. Zaten gezmeli görmeli olacağı için (16 günlük bir tur) sürekli duracağız, bol bol dinleneceğiz.
Sahibinden.com da favori ilanlarım mevcut.
NC 700 S/X; sizce 750 serisine göre çok mu eski teknolojidir ? Düşük KM li alsam pişman olur muyum ? 19.000 civarına da mevcut çünkü.
XJ6, 22.000 civarına bir tane buldum. Gittim motora da baktım, epey temiz bir cihaz. Aksesuar olarak önünde cam ve arkada top case mevcut (sanırım 30 küsür litre hacime sahip), 22.000' e düştü sağolsun sahibi. Fakat anladığım kadarıyla ikinci eli pek canlı değil ?
Ve tabi ki, bahsetmeden olmaz MT 07, zorlarsam 0' ını alırım (ABS siz). Hatta geçici olarak tekstil yan çantalarla tatil işini de hallederim. Fakat yorumlara göre artçı için EPEY kötü bir performansı olduğu ve titreşimi olduğu yönünde.
CBR 500, niyeyse bu motoru da beğeniyorum. Gitmiyor, kaçmıyor deniyor. Bu kısmı çok düşünmüyorum, fakat çok kullanıcısı olmadığı için (aslında aynı şeyler CB 500F için de geçerli), ikinci elinde sıkıntı yaşarım gibi.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-plaza-marmaradan-2015-model-aksesuarli-cbr500r-320276852/detay
Özellikle üstteki ilan epey Sport Touring tadında duruyor. Çantaları çıkarıp şehir içinde de kullanırım gibi. Ama yorumlarda 250R dan çok farkı olmadığı (tabi ki farkı var fakat aman aman değil). Eğer aynı titreşimi yaşayıp, ağrılar içerisinde gideceksem o yolda, çok da cazip durmuyor. Özellikle 2016 modelleri çok daha canavar duruyor (fiyatı da tabi epey yüksek).
Mesajın başında dediğim gibi kafam epey karışık, fikir de lazım.
Hani, 'kardeş bir kere uzun yol yapacaksın katlanırım dersen al bir MT 07' derseniz ona yönelecek gibiyim (0 almam muhtemelen).