motoru olmayanlara gelsin...

Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
[YT]A8TDaI_rxcE&eurl=[/YT]

umarım verilmemiştir bu bulamadım forumda...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
hayırlı olsun darısı olmayanların başına dimi...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
ya ilk başta gülsem mi ağlasam mı bilemedim ama sonra bunun gibi kişiler geldi aklıma...mobiletime bile şükrediyorum ya :pale:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ah ah, bu video 10 yıl önce olacaktı bende bizimkilere gösterecektim.:p

10 numara duygu sömürüsü olur bu video...:mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
paylaşım için saol daha alamadık yenisini eskiyide satıyozda alan yokki :salut:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
:queen: gülmekten öldümm izlerken yaaa
bi deee damar parça koysalardı ya şöölleee ferdi tayfur falan
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
Ah ah, bu video 10 yıl önce olacaktı bende bizimkilere gösterecektim.:p

10 numara duygu sömürüsü olur bu video...:mrgreen:

abi güzel fikir hemen annemi babamı cagırıyorum

anneeee:queen:babaaaa:queen:

gelin bakın bu videoya belki insafa gelirsiniz

diye sesleneyim ben
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
valla ne diyeceğimi bilemiyorum hem güldüm hem hüzünlendim acayip karışık bir duygu fırtınası içindeyim, inşallah olur birgün tüm motoru olmayanların..
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Kendi parasını kendi kazanmayana motor sakıncalı, eskiden anlamazdım şimdi kafama dank ediyo....olsun herkesin hataları var:)
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
vay be gözlerim doldu ağlarım şimdik :p para var ehliyet var motur yok
bende bi enteresanım ya :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ailesi izin vermedigi icin motor alamayanlara degilde.. Cidden maddi durumu el vermedigi icin motor alamayan, yada hayalindeki motora kavusamayan insanlara uzuluyorum cidden.. Ailesi izin vermeyenlere niye uzulmuyorum, cunku benimkilerde izin vermiyorlardi bir zamanlar, ta ki krediyi cekip taksitle ilk motorumu alana kadar :)
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
vallaha sevdiğine kavuşmak için başlık parası bulamamak gibi bişey olsa gerek
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
99
yaa noluyo hocalar :mrgreen: ben de motoru alınca hepinizin evinden geçcem görürsünüzü siz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst