- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
İyi günler arkadaşlar.
Motorumun bakım km si geldi gelecek 80km kaldı ama ben bakımdan sonra deilde önceden motoru depoya sokmayı düşünüyorum , kış boyunca kullanmayacam.
Sorularım şunlar.
Ne yapmalıyım yani benzini boşaltıcam yağı çıkarıcam ve paslanmaması için ne yapabilirim yani kısaca kış boyu kapalı bi alanda yataçak motoru nasıl hazırlamalıyız ?
Motorumun bakım km si geldi gelecek 80km kaldı ama ben bakımdan sonra deilde önceden motoru depoya sokmayı düşünüyorum , kış boyunca kullanmayacam.
Sorularım şunlar.
Ne yapmalıyım yani benzini boşaltıcam yağı çıkarıcam ve paslanmaması için ne yapabilirim yani kısaca kış boyu kapalı bi alanda yataçak motoru nasıl hazırlamalıyız ?