- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
park ederken motoru düşürdüm, vites birdeydi. Geldiğimde kontak çevriliydi. "Tüh, kontağı açık unutmuşuz. Akü bitmiştir tabi 10 saattir far açık." sonra tekmelyerek çalıştırdım, 30dk kadar sürdüm, şarj olmadı. Aküyü söktüm, şarj aletine bağladım, %100 gösteriyor. Motorsiklete takıyorum en ufak bir elektirik yok. Kontağı çevirmekle çevirmemek arasında bir fark göremiyorum. Acaba düşürünce bir yerlerden kablo falan mı çıktı? Ben genel olarak günde 4-5 defa düşürüyorum motoru arazide, böylesi ufak bir düşmede zarar geleceğini düşünmüyorum açıkçası. Akü daha bir aylık, yasua ytb... falan falan, iyisinden aldım üstelik. Umarım sorun aküde değildir. Sizce nerde olabilir?