Motoru çalınan arkadaşlar lütfen okuyun çok acil

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Hırsızlık gibi bir kamu suçu söz konusu olduğu vakit mahkemenin sanıkları bırakması, davaya devam etmediği anlamına gelmiyor.

Öncelikle bu tür bir olayda karakol sanığın ifadesini alıp savcılığa sevk eder, savcı suç unsuru görürse davayı açar ve hazırlık hakimine gönderir. hakim suçlunun tutuklu mu ? tutuksuzmu yargılanacağına karar verir..

Hırsızın daimi ikametgahı varsa , delilleri kararma ihtimali yoksa, hırsızlık anında yaralama vs vs olmadıysa ,genelde tutuksuz yargılanmak üzere bırakılıyor. yargılamayı dosyanın asıl mahkemesi yapıyor. Elbette hafifletici sebeplerden dolayı fazlada ceza almıyorlar. Ve genelde verilen hapis cezaları günlüğü 20 lira gibi miktarda paraya dönüştürülebiliyor.

Adliyelerin iş yüküde göz önüne alındığıunda bu süreç 2 yıla kadar çıkabilir. temyizle birlikte 3-5 yıl .Yani defalarca hırsızlğa karışmış birisinin davası uzun sürdüğünden adli sicili temiz görüneblir.
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
Polis dediğimiz adam kim?.. vatandaş.. Savcı dediğimiz adam kim?.. o da vatandaş.. bulmak istemedikten sonra BULMAZLAR.. hepimizin bildiği hususlar aslında.. kanunlar var ama garibana var..
şimdi desem ki; çalınan motor bilmem ne bakanın oğluna aitmiş, polis savcı ne yapar acep? bütün mobese, eds, banka, atm, iş güvenlik kameraları vs.vs. hepsini inceler, inceler oğlu inceler ve bulur..
bu ülkede polisin haberi olmadan kuş uçmaz..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Polis dediğimiz adam kim?.. vatandaş.. Savcı dediğimiz adam kim?.. o da vatandaş.. bulmak istemedikten sonra BULMAZLAR.. hepimizin bildiği hususlar aslında.. kanunlar var ama garibana var..
şimdi desem ki; çalınan motor bilmem ne bakanın oğluna aitmiş, polis savcı ne yapar acep? bütün mobese, eds, banka, atm, iş güvenlik kameraları vs.vs. hepsini inceler, inceler oğlu inceler ve bulur..
bu ülkede polisin haberi olmadan kuş uçmaz..

İnanırmısın aynı şeyi karakoldaki poliste söyledi bana . Bahçede çay içip dertleşiyorduk adam açık açık yaklaşık olarak aynı cümleyi kurdu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Hırsızlık gibi bir kamu suçu söz konusu olduğu vakit mahkemenin sanıkları bırakması, davaya devam etmediği anlamına gelmiyor.

Öncelikle bu tür bir olayda karakol sanığın ifadesini alıp savcılığa sevk eder, savcı suç unsuru görürse davayı açar ve hazırlık hakimine gönderir. hakim suçlunun tutuklu mu ? tutuksuzmu yargılanacağına karar verir..

Hırsızın daimi ikametgahı varsa , delilleri kararma ihtimali yoksa, hırsızlık anında yaralama vs vs olmadıysa ,genelde tutuksuz yargılanmak üzere bırakılıyor. yargılamayı dosyanın asıl mahkemesi yapıyor. Elbette hafifletici sebeplerden dolayı fazlada ceza almıyorlar. Ve genelde verilen hapis cezaları günlüğü 20 lira gibi miktarda paraya dönüştürülebiliyor.

Adliyelerin iş yüküde göz önüne alındığıunda bu süreç 2 yıla kadar çıkabilir. temyizle birlikte 3-5 yıl .Yani defalarca hırsızlğa karışmış birisinin davası uzun sürdüğünden adli sicili temiz görüneblir.

Abi olay aynen dediğin gibi işliyor ama vatandaşın vicdanını sarsıyor bu olay. Adalete olan güvenini sarısıyor. Birde memlekette adamına göre muamele yapıldığını bilip görünce dahada güven kaybı oluyor.
Ben motorumla ilgili ilk ip uçlarını bulduğumda savcı ile paylaşmaya ilk gittiğimde adam resmen beni azarlayıp odadan çıkardı. Dinlemedi bile. Bende teşekkürler sağolun azar yemeye gelmiştim zaten diyince bi irkildi ağzıma sıçmakla yardımcı olmak arasında kaldı. Yarım saat sonra gel konuşalım dedi. Sonrasında sağolsun maduruiyeti ve iyi niyeti farkedince birkaç saatini bana ayırdı bilgisayarının başında beraber oturup oradan buradan araştırmalar yaptı. Fakat ben ısrarcı olmasaydım olmayacaktı.
İş yükü olabilir ama bunun suçlusu ben değilim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------

Benım ılk mesajımı okursan eğer bu olay sızın başınızamı geldı dıye sordum eğer gelmedıyse ınternette bır suru uydurmasyon haber var arkadaş benım başıma geldı dedığınde ıse neden polıse başvurmuyorsunuz dıye sordum boyle bır olay başıma gelse ılk başvuracağım yer forum değıl polıs olurdu. arkadaşta polıse başvurmamakta ısrarcı konuştuğu ıçın benımde olayın gerçeklığınden şuphe etmem gayet normal.. Bunu anladın mı? (Bu arada olayın gerçek olduğunuda bılıyorum)

Olayı başka yerlere çekmeye gerek yok memlekette adelet yokmuşta polıs çalışmıyormuşta bılmem neymış bunların muhabbetını zaten yıllardır yapıyoruz. senın vatandaş olarak burada kı gorevın olayı polıse bıldırmektır ben bundan bahsedıyorum neden bu kadar zor bırşey mı bu hasta olduğunda tedavısı olmasa bıle hastaneye gıdıyosun başına bır dolandırıcılık geldıyse de polıse başvurman lazım bu kadar bunun otesınde sen malını bulmak ıçın çaba harcarsın harcamazsın bu senın bıleceğın ış.. Zevzeklık ya da çok bılmışlık yapmıyorum doğru olduğuna ınandığım seyı soyluyorum. Neyse fazla konuşup bırbırımızı kırmanın gereğı yok herkesın doğrusu kendıne.

KArdeşim sende kusura bakma . Arkadaşın olayını okuyunca o günler gözümün önünden geçti fazlasıyla gerildim. O gerginlik sana patladı. Hakkını helal et senide gerdim gereksiz yere.


Bu arada diğer arakdaşın çalınan honda shadowundan hala haber yok. Adamlar belli ruhsat plaka bunlardan çıktı ama motora ulaşamiyorlar.
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar bu yazılan olayın aynısı daha dün başıma geldi. keşke gitmeden önce burayı okusaydım. bayramın 2.günü aradılar. motorun bizde şu kadar miktar parayı getir dediler. önce motoru tuzlada sonra izmitte sonrada gebze de teslim edeceklerini söylediler. dün gebzeye gittim gebze lisesinin önüne çağırdılar. telefonla görüşüyoruz sürekli. parayı oraya koy motorun arka sokakta polis var oraya götürdük diyince o telaşla parayı oraya koymuş bulundum ve motoruma alma sevdasıyla bir ümit arka sokağa gittim. ama motordan eser yok ve hemen parayı koyduğum yere gittim ama paradan da eser yok. bunu yapar aynı kişiler.. dediğiniz gibi buradan takip ediliyoruz. ben zar zor borç harc bularak paramı kaptırdım. aman arkadaslar sizler dikkat edin. böyle tuzaklara sakın düşmeyin. :( onları allah'ın adaletine bırakıyorum.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
topic sahibi arkadaşım madem böyle bir olay geldi başına neden polisi arayıp bugün şu saatte arandım , bana böyle böyle dediler adres bu diyerek neden ihbar etmedin? Belki de bu konuyu açan ve motoru çalan sensin? Öyle ya şimdi gözdağı verir gibi oraya geitrdiler buraya çağırdılar takip ediyolarmış forumdaki yazıları okuyorlarmış gibi lafların hiç hoşuma gitmedi. Takibe alınması gereken kişi sensin. Adalete başvurmayıp illegal yollardan çözüm aramakta ne demek? Hadi diyelim madur sensin ki bana göre öyle değil ama diyelim ki sensin , dün motorLARINIZI çalan bugün size ne yapmaz? Hem de çağırdığı yere gitmişsin! Her aklı başında olan insan önce emniyete haber verir. Senin ki cahil cesareti. Ama sana inanmıyorum. Madur olsan polisi arardın. Allah kimseye çalıntı olaylarını yaşatmasın.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Bak çok bilmiş kardeş. Bizim mevzumuzda ilk gidilen ANKARA İL EMNİYET müdürlüğünde komser amıca kendisine durumu anlatan arkadaşa , sanane kardeşim motor senin değil arkadaşınınmış sen enden uğraşıyorsun da demişti. Arkadaş koca emniyet müdürlüğünden bi cacık olmayacağını anladığı için kendi mahallesindeki karakolda durumunu anlatıp hatıra binaen yardım alabilmişti.
Bizde biliyoruz neyin ne olduğunu , ama sen ordan zevzek zevzek insanları yalancılıkla suçluyorsun.

Ha şuda var . Gittiğim karakolda polis amcalar akılda veriyor. Hiç uğraşma bulamazsın diye. Polise kalsak şikayetçi bile olmamıza gerek yok bulamayız.

2 ay araştırdım yırtındım ve kendi ellerimle buldum motorumu. Motor 2 ay boyunca binlece km yol gezmiş plakası üzerinde. Nerdeymiş o çok becerikli polisler. Onuda ayrıca merak ediyorum.

Onuda bırak koca ankara il emniyet müdürşüğünde yandol komiseri motorun hangi otoparkta olduğunu bulmaıyor. Adama biz söylüyoruz çekildiği otoparkı. O inatla yok orda değil şurda diye bize yazı veriyor. Fakat motorun asıl bulunduğu parktan motoru alamıyoruz . Yazı diğer parka yazılmış olduğu için.


Bu memlekette herşey kitabına uygun yapılsaydı kimse hırsızlık yapmaya cesaret edemezdi. Yada o kitap doğru yazılsaydı.

Evime hırsız girdi. Sağolsun polis amcalar, 5 dk.lık, karakoldan 1 saatte geldi. Bolca nasihat verdi. Evimde para, altın takı, bilgisayar. lcd tv, cep telefonu.. yada buna benzer para edecek hiç birşey bulundurmamamı söyledi. Hırsıza davetiye çıkarıyormuşum. Zira kendisi öyle yapıyormuş. Ayrıca Kapım Daha bi Çelik, Pencerem Daha bi sağlam, Apartmanımın ve Evimin heryeri Alarmlı ve kameralı olmaması da benim suçummuş. Halbuki evde kiracıydım ve taşınalı birkaç ay olmuştu. 8.000 -10.000 tl lik kaybım olmuştu. Bişey değilmiş. Öyle söylediler. Zaten Bişeyimizde yoktu. Boşuna arama, bulamazsın da dedi. bir iki defa gittim karakola. "BİZ ARAŞTIRDIK BU ÇEVREDEKİ HIRSIZLARI TANIRIZ, ONLAR DEĞİLMİŞ. ÇEVRE İLLERDEN GELEN HIRSIZLARMIŞ" dediler.

Dediğim gibi Sağolsunlar çok yardımcı oldular. Aklıma geldi canım sıkıldı yine...:jocolor:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
topic sahibi arkadaşım madem böyle bir olay geldi başına neden polisi arayıp bugün şu saatte arandım , bana böyle böyle dediler adres bu diyerek neden ihbar etmedin? Belki de bu konuyu açan ve motoru çalan sensin? Öyle ya şimdi gözdağı verir gibi oraya geitrdiler buraya çağırdılar takip ediyolarmış forumdaki yazıları okuyorlarmış gibi lafların hiç hoşuma gitmedi. Takibe alınması gereken kişi sensin. Adalete başvurmayıp illegal yollardan çözüm aramakta ne demek? Hadi diyelim madur sensin ki bana göre öyle değil ama diyelim ki sensin , dün motorLARINIZI çalan bugün size ne yapmaz? Hem de çağırdığı yere gitmişsin! Her aklı başında olan insan önce emniyete haber verir. Senin ki cahil cesareti. Ama sana inanmıyorum. Madur olsan polisi arardın. Allah kimseye çalıntı olaylarını yaşatmasın.


Başlık sahibi arkadaş, sağol incelik etmiş bizleri uyarıyorsun ama bu forumda senin uyarına değecek insanlar malesef bulunmuyor. Böylesine değerli bir uyarıda bile seni hırsızlıkla itham edenler olduğu için kendi adıma özür diliyorum.

Motoru çalınmayan zevatlar buradan işkembeden sallayıp ahkam kesiyorlar, motorunuz çalınırsa birgün burada insanların ne demek istediğin anlayacaksınız. Polis teşkilatına bir ayda iki kere yolum düştü Allah düşmanımı düşürmesin. Kaza yaptım mağdurken suçlu gibi muamele yaptı kanı bozuk şeref haysiyet yoksunları, motorum çalındı bir bardak su ikram etmedikleri kaldı, ne olay yerine gelen oldu ne arayan ne de soran. Benim bu ülkede en güvenmediğim kurumdur egm, gelir bana evimin dibinde yolda yürürken kimlik sorar, tüm evraklarım tamken ruhsat kontrol eder, hırsız yıllarca çalıntı motorla gezer. Siz de hala emniyete haber verseydin dersiniz böyle, karakola yolunuz düşünce görürsünüz anyayı konyayı
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
13
Ben hala senin gibi dar zihniyetle olaya yaklaşan bir insanların olduğunu bilmiyordum ama varmış öğrendim. Sen kimsin beni bu şekilde itham ediyorsun hırsız benmişim öylemi senin hırsız olmadığını nereden biliyoruz bu mesajları okuyan hırsızlar arıyor zaten bizi sende onlardanmısın da insanlara yalan olduğunu ima edip tuzağına başkalarını da mı düşüreceksin. Ben gitmeden polisle konuştum hem ama öyle senin bildiğin gibi olmuyor bu işler film değil bu gerçek hayat. Benim mesajımı ister dikkate alırsın ister almazsın buraya gelip de öyle beni suçlayamazsın. Arkadaşlar böyle insanlar kalkıp burda bu şekilde konuşuyor ya dilim varmıyor kötü konuşmaya Allah seninde başına böyle bir iş getirsin bakalım ne yapacaksın. Yazık çok yazık ben insanlar mağdur olmasın diye bu başlığı açtım ama sanırım yanlış yaptım ve burdan admin arkadaşa sesleniyorum bu başlığı silsin insanlar iyilikten anlamıyor demek. Adam resmen hırsız sensin diyor eğer sen adamsan benim adımı ve numaramı vereyim sende bana ver bende senin hakkında suç duyurusunda bulunucam beni bu şekilde nasıl suçluyorsun görelim bakalım
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Geçmiş olsun. Ben de Eyüp'ün olaydan biliyorum az çok. Bin bir kumpas kurup sivil'e yakalattığın hırsız, elini kolunu sallayarak oradan çıkıyor. Buradaki arkadaşlar mahkemesi sürer falan demişler sağolsunlar ama sonunu düşünen yok. Sen normal vatandaş olarak adama kumpas kur, yakalat içeri aldır, işi hırsızlık olan, her türlü gasp, yaralama, pislik işlerden sabıkası olan adamla korumasız olarak hasım durumuna düş. Karakolun kapısında kurşunlayıverirler, mahkemede kravat taktığı için iyi hal indirimi alan tecavüzcüler var memlekette. Adam da beni kumpas kurup içeri attırdı tahrik oldum vurdum derse indirim verecek bi sürü hakim vardır emin olun.

Vel hasılı, elbet polisle hareket etmek lazım ama mümkünse tanıdık bulmaya çalışın derim ben.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu memlekette polise güvenerek yaşıyorsanız vay halinize.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Özetleyecek olursak;

mecbur olmadıkça polise gitmeyin.

mecbur kalırsanız zaten, Hiç gitmeyin!...
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Bir hikaye de benden gelsin.

4-5 Sene önce pazara gidiyorum domates falan alacağım işte.

Yolda bir abimin arkadaşının çalındığı söylenen motosikleti görüyorum, abimi arıyorum " abi plakası bu muydu diye" evet onur o diyor atla gel hemen diyorum. İnceden motoru kesebileceğim biyere geçiyorum.

Motor 250 cc chopper.

Herneyse abim geliyor inceden bakıyoruz motor bu.

Arıyoruz polisleri. Bilen bilir marmariste kapalı pazar yeri ve polis karakolu taş çatlasa 2 km uzaklıktadır birbirine. Polis 2 SAATTE GELEMEDİ RAHAT 30 kere aradık !

Arıyoruz yok bilmemne ekip şuraya gitti, yok bilmemne ekibi yemeğe oturmuş yok bilmemne bilmemne.

Neyse geldiler, motoru gösterdik durumu izah ettik. Adamlar bizi sorguya çekmeye başladı :))))

Anlattık derdımızı sahibi kim falan zar zor buldular, karakola gittik, motor'un gerçek sahibi şehirdışında ablası burada çağırıldı.

Olay o kadar karmakarışık olmuş ki o ona satmış o ona borçlanmış falan fıstık, bi baktık motoru bulan abımle ben resmen bız calmış konumuna getirildik az daha içeri biz atılacaktık.

Saattttlerrrce karakolda tutulduk. Zar zor bıraktı laleler.

Ondan sonra karar verdim, iyilik falan mı, bide adalet vasıtasıyla, peeeh.
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Vay be ne ulkede yaşıyoruz arkadaş o zaman evınıze hırsız gırersede polıse gıtmeyın. tecavuze uğrayanda polıse gıtmesın ne de ols ceza almıyorlar sızın mantığınıza...
He kardeşım he savcı adamı serbest bıraktı oda elını kolunu sallaya sallaya hayatına devam ettı dımı hukuk bılmezsınız burda ahkam kesersınız ancak. aç oku tutuklu ve tutuksuz yargılanmayı gerektırecek koşullar nelermış oğren savcı adamı serbest bırakınca o adam suçsuz kabul edılmıyor yargılanacak hukum gıyecek merak etme. yargılama surecınde de emın ol başkasına zarar veremeyecek.
Bu ulkede adaletsızlığı mesru hale getırmeye çalışıyosun polıse gıtmeyerek o adamın ekmeğıne yağ suren ben değılım sensın..

---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:34 ----------

Tutuklulukla ılgılı kanunu merak edıyorsanız cmk'nın 100 üncü maddesını ınceleyın. Ben kendımce doğru olanı tavsıye edıyorum. Aynısı benım başıma gelse bu şekılde davranırdım. Su anda adamların yaptıkları hırsızlık değıl organıze suça gırmekte sen şıkayet ettığınde bu değerlendırılecektır emın ol.

Tecavüz edenler ceza alıyorlar mı? Ülkemizde son bir kaç yıldır gerçekleşen tecavüz olaylarına dikkat ediniz, çocuk yaşta kızın kendi isteği ile onca kişi ile beraber olabileceğini ifade ederek çok kişi serbest kalmıştır, tutuksuz yargılanma değil düpedüz aklanarak kurtulmuşlardır... Bu sadece örneklerden bir tanesi...
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Boşverin yaşamayan halden anlamaz, toz kondurmazlar adaletlerine emniyetlerine.
Bu forumda başlık açmadan yapılan bir benzeri eleştiri başlığına yaşadığım bir durumu yazdım. Gece apartman kapısına işeyen bir sivil polisle karşılaştığımda sivil ekipmiş rozet silah telsiz gösteriyolar arabayı gösteriyolar polisis diye , adamların 3 kişi benim üzerime silahına sarılarak yürümesi, ne var çocuk içmiş kafası güzel çişi gelmiş sana mı soracak diye diğerlerininde bas git dayak yemeden diye tehdit etmesi vs hırlaşma yaşadığım da bu forumda bana polis düşmanı, emniyet camiasına çamur atma gibi tepki gösterenler oldu.

Aynen yukarıda örnekleri olduğu gibi neredeyse ben suçlu oldum.

Polis ya istediği yere işer mıçar sanki.
Şikayet etsen kimi kime edeceksin.
Karakola git bakalım böyle böyle de ne muamele görüyosun.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Arkadaşlar yaşamayan halden anlamazda benim de telefonum vs cüzdanım çalındı param vardı kartlarım vardı. Belki motor çalınması daha bi zordur yaşamadım Allahta kimseye yaşatmasın. Hırsızlıkla itham etmiyorum acını anlayabiliyorum. Madem böyle bişey geldi başına neden polisle hareket etmedin? He belki geç yapıyolar işlerini o kısmını bilemem ama adalet yoluyla hak arayan insanın kaybedeceğini sanmıyorum. Benim anlatmak istediğim bu. Ya senin canına zarar geleydi? Diyetini kim ödiycekti? Motor her zaman gelir ama insanın canı birdaha geriye gelmez. Misal olarak çalan sensin ya da değilsin dedim. Ben yazıları okuyolar falan diyince biraz şüphelendim . Kendi yazımı bugün sakin kafayla okuduğumda anladım ki başıma gelse sanırım daha ağır topic açabilirdim. Özür dilerim bu konuda . Dün sakin değildim iş durumları falan o nedenle kırıcı olmuş olabilirim hakkını helal et. Adalet denen sistem biraz daha hızlı işlese keşke. Benim de telefonum çalındığında il merkezine gidin dediler ve bulunduğum il merkezinde işlem dahi yapamadılar boluya git vs dediler. Ben de bu durumda sinirlenip daha size gelmem demiştim . Belki böyle bişey yaşadın ve polisi aramadın. Bilmem umarım motorunda hırsızlarda bulunur ve gerekli cezayı alırlar. Allah yar ve yardımcın olsun hakkını helal et.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
polisin haberi olmadan hiçbir hırsız hiçbir şey yapamaz. Polis hepsini biliyor. Istese dakikasında bulur. Ama çorba parası daha çekici geliyor kendilerine. Size bir hikaye anlatayım, makam sahibi bir yakınımızın eşinin çantası çalınıyor. Beraber ilçe emniyete, direk komiserin yanına gidiyorlar. Komiser bir polise "o çantayı bu masada istiyorum" diyor ve 2 saat içinde çanta IÇINDEKILERLE BERABER komiserin masasına geliyor. Hemen hemen aynı olay bizzat benim başımada geldi. Bu ülkede polis hırsızlık suçlarıyla uğraşmıyor malesef. Illa cinayet, narkotik vs. falan olacak.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
polisin haberi olmadan hiçbir hırsız hiçbir şey yapamaz. Polis hepsini biliyor. Istese dakikasında bulur. Ama çorba parası daha çekici geliyor kendilerine. Size bir hikaye anlatayım, makam sahibi bir yakınımızın eşinin çantası çalınıyor. Beraber ilçe emniyete, direk komiserin yanına gidiyorlar. Komiser bir polise "o çantayı bu masada istiyorum" diyor ve 2 saat içinde çanta IÇINDEKILERLE BERABER komiserin masasına geliyor. Hemen hemen aynı olay bizzat benim başımada geldi. Bu ülkede polis hırsızlık suçlarıyla uğraşmıyor malesef. Illa cinayet, narkotik vs. falan olacak.

Evime hırsız girdiğinde komşum aynı şeyi söylemişti. Eğer bulunmasını istiyorsan, polislere bi miktar teklif etmen uygun olur demişti. Onların işyerine hırsız girmiş, bilgisayarları değil sadece harddiskleri getirseniz yeterv demişler, bi miktar para ile sorunu çözmüşler. Polislere ara sıra işim düştüğünde bu yolu bizzat test ettiğim için almazlar, yapmazlarda diyemiyorum. Tamam, bütün polisler böyledir, bütün teşkilat bu şekilde hareket ediyor demek uygun olmaz ama bu örneklerin sayısının fazla olması, bu genellemenin yapılmasındaki en büyük etkendir.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
12
@fatihdalma
aynen ustad bizdik o işte bi altta motorun konusu war

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Arkadaşlar dün burdan yaptığım uyarı sayesinde bir arkadaşımız daha dolandırılmaktan kurtuldu hazırlanmış yola çıkıyormuş taa Ayvalık'dan istanbula gelecekmiş telefonla konuştuk ve beni arayan numarayla onuda aramışlar. Ben duyarsız davranabilirdim ama paylaşmak istedim zaten hepimizin canı yanmış üzerine birde böyle şerefsizler bizden faydalanmak istedi neden paylaşmayayım. Ayrıca bu şerefsizler biz burda ne yazıyorsak okuyor belki de yorum yazıyor ve aklıma şüphe düşüyor bu olayın senaryo olduğunu söyleyenler acaba onlar olabilirmi diye lütfen bu olaylara duyarlı olalım. Herkes fikrini söyleyebilir ama lütfen kimseyi yanıltmayalım herkese teşekkür ederim umarım faydam olmuştur.
üstad çok sağol gerçekten bu site sayesınde ulaştılar bize ama sanada bu site sayesınde ulaştık birazda olsa şansımız varmış meğer :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst