motoru boyadım, kabloları elden geçirdim.

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Selam arkadaşlar,

Başlıktanda anlaşılacağı gibi motosikletin boyası ve elektrik tesisatını satmaya hazırlamak için elden geçirdim.

Yağ değiştirdim, zinciri temizleyip yağladım. Yine garajı dağıttık, siteden laf gelmeden.

Linkte fotoğrafları görebilirsiniz.

Her türlü sorunuza açığım.
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Çok emek vermişsiniz belli,motorunuzun duruşuda çok güzel,Allah sahibine bağışlasın :)
Yanlız parçaları bir oto boyacıya götürüp boyatsaydınız daha iyi oldurdu,o fıs fıs boyalar bir kaç aya kalmaz çıkarlar
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Çok emek vermişsiniz belli,motorunuzun duruşuda çok güzel,Allah sahibine bağışlasın :)
Yanlız parçaları bir oto boyacıya götürüp boyatsaydınız daha iyi oldurdu,o fıs fıs boyalar bir kaç aya kalmaz çıkarlar

Güzel bir vernik attım, çizmiyor kolay kolay.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
problemim seninle değil, şark kurnazlığıyla.
motor pek satılmayan bir modelse, elinde patladıysa, her ne ise
bu sana bu konuları açma hakkını vermez.
satışla ilgili ilan konusu olmaz diye takas konusu açmışsın.
böyle basitleşmeyin.

Motosikletim an itibari ile satılık veya takasa açık bir durumda değil, hiç bir yerde ilan veya başlık bulunmamakta.

Söylediğim gibi bu başlık motosikletimi boyamam ve kablolarını düzeltmem ile ilgili.

Diğer başlık ise takas düşünmem durumda bu fiyat katagorisinde nelere talip olabileceğim, kimlerin durumuna uygun olacağı ile alakalı.

Lütfen, herhangi bir şikayetiniz varsa tartışıp yüzlerce yorum atıp birbirimize bişeyleri anlatmaya çalışmaktansa durumu sitenin yöneticilerine anlatan bir uyarı yapmanızdır.
Aksi taktirde zaten ben anlatıyorum ama anlaşamıyoruz.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
El emeği işler güzeldir...Supermoto,enduro veya offroad konusunda pek bilgim yok ama güzele benziyor :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Eline sağlık güzel iş çıkarmışsın ama grenajdaki çukurlara macun vurup üstüne suyla inceden zımpara yapman gerekirdi,bende bu aralar egzozu boyamak istiyorum,rengi siyahtan sarıya döndü iyice sırıtmaya başladı
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Eline sağlık güzel iş çıkarmışsın ama grenajdaki çukurlara macun vurup üstüne suyla inceden zımpara yapman gerekirdi,bende bu aralar egzozu boyamak istiyorum,rengi siyahtan sarıya döndü iyice sırıtmaya başladı

Detay olarak gözüken o yarık benim hatam, boya tam kurumadan arkasını boyamaya çalışırken gazeteye yapıştı, o grenajı tekrar boyayacağım gibi duruyor. Belkide Plastidip yaparım.

Herkese yorumları için teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Senin için sürerken seleye ihtiyaç duymuyor diyorlardı da inanmıyordum :)

Plastidip'e güvenmemeni tavsiye ederim, çabuk çizilip yırtılıyor diyollaa..:wiinkk:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Elektrik tesisatını nasıl elden geçirdiniz, konnektör'ler konusunda başım belada, bende yenilemek istiyorum, fakat 6 pinli konnektör bulamadığımdan bu işe girişmiyorum, daha detay yazarsan sevinirim.
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
satışla ilgili konu niye olmuyormuş...o kısmını bilmiyordum...motorunu temizse ve mt den bir arkadaşa gitsin istiyorsa açılır...
(neyse)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Senin için sürerken seleye ihtiyaç duymuyor diyorlardı da inanmıyordum :)

Plastidip'e güvenmemeni tavsiye ederim, çabuk çizilip yırtılıyor diyollaa..:wiinkk:

ahaha, tam toplamadan aceleyle çektim. Seleyi yeniden kapalttım çoooook güzel oldu.

Elektrik tesisatı elden geçirmesi de bağlantıları zımparalama falan öyle çok bişi yok.

@hisvarlar Biraz öyle, arka lastikle ön lastik aynı hizzada gidemiyo genelde :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst