motorsuz geçirdiğim dönem sona erdi en sonunda

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
arkadaşlar en sonunda motorumu aldım yaklasık 24 gün oldu ama motoru almak için pc yi felan sattım o yuzden internete giremiorum kısmet olursa 10 gün içinde alıcam yenı bı pc resimleri suanda paylasamıorum internettt kafeden girdim yine ama en kısa zamanda motorumun güzel resimlerini koymaya çalışıcam

biraz geç oldu konu k.bakmayın iş güçden + motorumunla hasret gidermekten anca zaman oldu bu başlığı açmaya


SON OLARAKDA

tüm motorsiklet.net alemine ve tüm müslüman aleminin miraç kandilini kutlar küçüklerimın gözlerinden büyüklerimin ellerinden öperim

en kısa zamanda görüşmek üzere hoşçakalın ..
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
eyvallah hayırlı uğurlu olsun...
bende sizin kandilinizi tebrik ederim...
lakin merak ettiğim motorun markası modeli nedir?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
cbf 150 2007 model

aslında çolk temiz bi tenere bulmuştum 6 bin tlye taksite girmeye korktum açıkcası bunun borcu bu ay sonunda kısmet olursa bıtecek büyük ihtimal bunu şehir içi olarak kullanırım 6 7 bin tlyede bi tane bı 600cc bi enduro yada racing alabılırım işlerimin gidişatına göre zaten motorsuz gezmekten iyidir cbf 150 tatmim etmıo ama yapacak bişey yok elimin dara düşmemesi için bununla idare etmem lazım :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
93
hayırlı olsun ...kazasız kullanman dileğiyle.tekerin düz bassın.Sizinde kandiliniz hayırlara vesile olsun inşaALLAH
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst