- Konu Yazar
- #1
slam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım sormak istedigim birşeyler var,benim kanuni seyhan var 1 ayolmadı 1000 km de motordan sibop sesi geliyor,sesten motorun sesini duyamıyorum yani motor biraz ısındımı(2 yada 3 km'de)servise sordum motorun rodajda dedi yok yagını yalnış koymuşsun dedi motor yağıda Shell Advance vsx 10w-40 ne yapacagımı şaşırdım.ayrıca seyhana zenon far takmayı düşünüyorum siz ne dersiniz uyarmı.servis ben takarım diyor bir de sizin fikrinizi alayım dedim.Şimdiden teşekkürler herkese selamlar