motorsiklette sibop sesi ve zenon farlar

Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
14
slam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım sormak istedigim birşeyler var,benim kanuni seyhan var 1 ayolmadı 1000 km de motordan sibop sesi geliyor,sesten motorun sesini duyamıyorum yani motor biraz ısındımı(2 yada 3 km'de)servise sordum motorun rodajda dedi yok yagını yalnış koymuşsun dedi motor yağıda Shell Advance vsx 10w-40 ne yapacagımı şaşırdım.ayrıca seyhana zenon far takmayı düşünüyorum siz ne dersiniz uyarmı.servis ben takarım diyor bir de sizin fikrinizi alayım dedim.Şimdiden teşekkürler herkese selamlar
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
okadar ses geliyorsa sibop ayarı bozuk elinde kalmadan başka bir ustaya göster fikir al ama yaptırma sonrada servise başka ustalar böyle söyledi de adamın fikrini al
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
14
ya servis ilk önce fabrika nın alılıştırma yagı dedi daha sonra yag değişince nisbeten geçer dedi,daha sonra bayram içinde servis kapalı olduğu için bede uzun yola çıkaçaktım ve yağı kendim degiştirdim.Bu seferde yalnış yag kullanmışsın dedi halbuki kullandıgım yağ yukarda yazdıgım ŞhelAdvance vsx 10w-40 idi hatta tahmin ediyorum ilk 500 bakımında sibopları da gevşetti çünki aralarında sibopların sıkı olduğunu bahsediyorlardı bakalım şıkırtıdan motorun sesini duyamıyorum daha motoru geçen ayın 8 inde alım arkadaşlar sanki motordan bile sogudum.neyse icabına bakıcam artık
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
motosikletler nazik servislerde umursamaz olunca olan kullanana oluyor
zor servislerle uğraşmak adamlar usta cidden insanları başından savuşturmakta
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
slam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım sormak istedigim birşeyler var,benim kanuni seyhan var 1 ayolmadı 1000 km de motordan sibop sesi geliyor,sesten motorun sesini duyamıyorum yani motor biraz ısındımı(2 yada 3 km'de)servise sordum motorun rodajda dedi yok yagını yalnış koymuşsun dedi motor yağıda Shell Advance vsx 10w-40 ne yapacagımı şaşırdım.ayrıca seyhana zenon far takmayı düşünüyorum siz ne dersiniz uyarmı.servis ben takarım diyor bir de sizin fikrinizi alayım dedim.Şimdiden teşekkürler herkese selamlar

Öncelikle motorunuz hayırlı olsun. Motor yağını siz neden değiştiniz? Yani servis niye değişmedi? Sübap ayarlarını servise yaptırın, galiba 15-20 tl alıyorlar bu işi için...
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
supap ayarı yapılınca düzelir eğer dediğin gibiyse. motorunu yaptırana kadar üst devirlerde kullanma.
 
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
14
merhaba arkadaşlar motorun yagını ben degiştirmek zorundaydım bayram tatili idi ve ben de uzun yola çıkacaktım o yüzden.sözde sibap ayarı yaptılar,sıkı imiş az daha gevşettiler daha çok ses gelmeye başladı garip,ya ben hiç bi şey bilmiyorum yada onlar çok usta kafayı yiycem yaa neyse ilginiz içinteşekkürler arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst