- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 2007 model bir motorum var arada bir nasıl denir bilmiyorum ama yağ terlemesi yapıyordu yüksek devirli kullandığım zamanlar da arada yerde bir damla falan görüyordum yağ keçelerini değiştirdim ve şu anda vites keçesinden oldukça fazla diyebilceğim miktarda yağ damlatıyor her bir yere gittiğimde stop edip baktığımda mutlaka yerde bir iki damla görüyorum sebebi nedir anlayamadım 0 keçe takılı halbuki acaba usta vites keçesini tam olarak takamadı mı yoksa farklı bir problem mi var yorumunuzu merak ediyorum