- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
bide atv kullanıcıları var onlara ne diyicez şimdi
onlar motosiklet değil
bide atv kullanıcıları var onlara ne diyicez şimdi
Mantıklı aslında düşüp de akıllanmayanlar var birde onları ne yapacağız(söz meclisten dışarı)
Bu işin hızlısı mezarda, yavaşı sokakta