Motorsiklet için Motorsilk yag katkısı kullanan var mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletinde kullananlardan yorumlar bekliyoruz
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Şanzımanı motor yağı içinde dönen motorlara bor power motor silk vs kullanmaya uygun değildir. Motosikletlerimizin şanzımanı motor yağı içinde dönüyor. Yani olmaz. Şanzımanı ayrı bir bölmede şanzıman yağında dönen motosiklet varsa ozaman motor yağına bu ürünleri koyabiliriz.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
karterin tabanına çöküp yağ hacimini daraltmaktan başka bir işe yarayacağını sanmıyorum, çizikleri tıkayıp kompresyonu arttırıyorsa kesin yağ filtresinin gözeneklerini de tıkıyacaktır, krankataki, kam milindeki keplerdeki yağ deliklerinide tıkarsa eksozu da ben tıkarım sessiz motor olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
guncel konu
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Güncelleyecek bir şey yok. Şanzımanı motorun kendi yağı içinde dönen araçlarda bu ürünler kullanılmıyor. Kendi sitelerinde bile yazıyor. Daha konuşcak bişey yok. Motosiklete olmaz.
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
22
hacı gerek yok motul %100 sentetik yağ kullan kalitesini değiştirme düşürme en azından bakımlarını yap usulüne göre kullan ondan sonra zaten bişey koyma ihtiyacı duymazsın motora naparasan yap ömrü bellidir oynuycağı 3 4 bin km dir




bu arada YIL oldu 2014 sen hala bu konuyu çözemedinmi. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hanginize ne cvp yazacağımı şaşırdım. Boş muhabbet etmeyelim diye defalarca serzenişte bulundum burda. Buyrun ıslak debriyaj için ürün çıkardık diyor adamlar:
http://www.n11.com/bor-spesiyal-motorsiklet-motor-yagi-katkisi-P24874832

Bu ürünü de tartışalım. Ya da deneyelim sonra bakalım.
Bi fikrim var benim banka hesabıma burda olmaz kullanılmaz diyenler varsa 20'şer TL yatırsınlar. 2 paket sigara parası. Toplam 20 kişi 400 TLye ulaşınca kendi motorumu garantiye almış olurum böylece. Masraf çıkarmazsa da paralarınız iade. Sonra hep beraber görelim sonucunu. Belki de hepimiz kar a geçeceğiz.

Yani burda konu açmakla bişeyler paylaşmaya çalışmakla herkese yarar sağlamaya çalışıyoruz ama bazıları farkedecek kapasiteye biturlu ulaşamıyorlar. Biraz akıl fikir yürütelim arkadaşlar. Sadece çene çalıştırmakla olmuyor.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bu katkılar ilk etapta performans artışı göstersede sizi kandırır, uzun vadede motorun ömründen yemektedir, kullanmamanızı tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hortlatalım belki kullananlar vardır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar motorda bu debrıyaj olayı sacma geldı ıslak debrıyaj vs . Yanı ıcerıde zaten yag varsa oda kaygan bu eklenen katkıyla daha kaygan hale gelmezkı debrıyaj kacırma durumları ımkansız gelıyor bana
 
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Benim bildiğim kadarıyla motor yağları yüksek teknoloji ürünüdür; farklı yağ tipleri birbirleriyle ya da farklı sıvılarla karıştırılmaya çalışılırsa viskozite bozulur, eksilme ve yağın basıncından düşme yaşanır. Ama bahsi gecen ürün moleküler olarak ne yapıyor, diğer yağ molekülüne nasıl bağlanıyor hiçbir bilgim yok.
Düzenli ve doğru çalışan bir motor için, mevcut kaliteli bir yağa herhangi bir katkının katılmasının gereksiz ve hatta zararlı olabileceğini düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim kadarıyla motor yağları yüksek teknoloji ürünüdür; farklı yağ tipleri birbirleriyle ya da farklı sıvılarla karıştırılmaya çalışılırsa viskozite bozulur, eksilme ve yağın basıncından düşme yaşanır. Ama bahsi gecen ürün moleküler olarak ne yapıyor, diğer yağ molekülüne nasıl bağlanıyor hiçbir bilgim yok.
Düzenli ve doğru çalışan bir motor için, mevcut kaliteli bir yağa herhangi bir katkının katılmasının gereksiz ve hatta zararlı olabileceğini düşünüyorum.

Hocam urunun zaten arabalarda kullanımı cok fazla ve internette cok fazla olumlu yorum almış. Benim motosıkletım yenı oldugundan kullanamadım ve sıfır alıp 10.000 kmde motor değiştirdim sureklı. Ama otomıbılde muthiş yararlı sonucları var. Motosıklette kullanan birkaç arkadaş yorum yapmışlar ama daha cok paylaşıma ihtiyaç var zira ilk kullanımda araclarda 5-6 bın km sonra etkılerı hıssedılmeye baslanıyor 10 bın km geçince asıl performansı ortaya cıkmaya başlıyor ama motosıklette uzun sure kullanan arkadasların yorumlarına ihtiyac var. Ama herkes motoruna gozu gıbı baktıgı ıcın yag eklemeyı pek dusunmuyor sanırım ucuza rektefıye yapıp devam edıyorlar 70-80 bınlerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deneyenler varmı urunu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

hacı gerek yok motul %100 sentetik yağ kullan kalitesini değiştirme düşürme en azından bakımlarını yap usulüne göre kullan ondan sonra zaten bişey koyma ihtiyacı duymazsın motora naparasan yap ömrü bellidir oynuycağı 3 4 bin km dir




bu arada YIL oldu 2014 sen hala bu konuyu çözemedinmi. :)

motulda begendım hocam kalıtelı ve uygun fıyatlı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst