Motorsiklet için Motorsilk yag katkısı kullanan var mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bu konu bütün forumlarda ilk çıktığı zamandan beri tartışılıyor.Sonuç halen net değil.Ancak çoğunluğumuz kullanmadık.Siteden sevgili OLD nickli,Mustafa abimiz en 500 ünde kullandı ve memnun kaldığını hatırlıyorum.Database i,arşivi araştırıp inceleyin derim.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Motorsilk yag katkısı degil zaten metal katkısı. Metal katkısı oldugundan metale tutunuyor çizikleri dolduruyor ve yuzeyi korumaya alıyor...

Tamda bu konudan bahsetmişler fakat görmemişsiniz herhalde.


Yine bu katıklar, silindir duvarlarında daha iyi yağlama için açılan honlama çizgilerini tıkar. Bu da yağın silindir duvarlarına tutunmasını zorlaştırarak yağ filminin oluşmasını engeller ve motor aşınmasını artırır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 Bİn km'dir motorumda ve asınmayı falan arttırdıgı yok işte :) acayüplük yapmana gerek yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

Hadi hepsini geçtim de motor yağının siyah dumanla alakası ne?

Kullanmadan önce siyah duman atıyordu kullandıktan sonra kesildi, çekişi iyileşti, yakıt tuketimi azaldı, titreşim azaldı araba rahat calısmaya basladı. Demekki kullandıktan sonra fark eden cok sey olmuş daha nolsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

Eeeyyy bilimin insanı. Ürün tanıtımındaki açıklamaları ezberleyerek çok güzel bilim yapmışsın eline sağlık. Bu tanımladığın şeyin de motor yağının görevi olduğunu....

Eeeeyy at gozluklu arkadasım ezber falan yok ortada sadece anlaman için ayrıntılı anlatılmaya calışılmıs bir durum var. İnanmıyorsan kendi otomobilinde kullan sonra da silindirleri sok tek tek bak 150 bin km sonra asınma var mı yok mu.. Ben hiçbir yan etkisini gormedim, aracımın cekişi de degişti, gir forumlara kullananları arastır ama yeterki at gozluklerinden kurtul....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullanmadan önce siyah duman atıyordu kullandıktan sonra kesildi, çekişi iyileşti, yakıt tuketimi azaldı, titreşim azaldı araba rahat calısmaya basladı. Demekki kullandıktan sonra fark eden cok sey olmuş daha nolsun

Siyah duman silindire giden yakıtın tam olarak yanmadığını ifade eder. Eğer bu yağ katkısı bujileri söküp temizlemiyorsa, ya da hava filtresini falan değiştirmiyorsa siyah dumanın kesilmesi tesadüftür. Sen katkının işe yarayacağını düşünerek koyduğun ve ölçülebilir bir fark olmadığı için öyle olduğunu düşünüyorsun. İstersen bu katkıdan alıp bir arkadaşının aracına habersiz koy, bir süre sonra da ürün sitesinde iddia edilenlerin (yakıt tüketimi düşmesi, çekişin artması vs.) olup olmadığını sor. Cevap hayır olacaktır. Bu aynı mıknatısla yakıt tasarrufu yaptığını söyleyen zımbırtılar gibi, mıknatısı taktıktan sonra işe yarayacağına inanıyorsan farkında bile olmadan daha sakin kullanıyorsun ve işe yaradığını iddia ediyorsun. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah duman silindire giden yakıtın tam olarak yanmadığını ifade eder. Eğer bu yağ katkısı bujileri söküp temizlemiyorsa, ya da hava filtresini falan değiştirmiyorsa siyah dumanın kesilmesi tesadüftür. Sen katkının işe yarayacağını düşünerek koyduğun ve ölçülebilir bir fark olmadığı için öyle olduğunu düşünüyorsun. İstersen bu katkıdan alıp bir arkadaşının aracına habersiz koy, bir süre sonra da ürün sitesinde iddia edilenlerin (yakıt tüketimi düşmesi, çekişin artması vs.) olup olmadığını sor. Cevap hayır olacaktır. Bu aynı mıknatısla yakıt tasarrufu yaptığını söyleyen zımbırtılar gibi, mıknatısı taktıktan sonra işe yarayacağına inanıyorsan farkında bile olmadan daha sakin kullanıyorsun ve işe yaradığını iddia ediyorsun. :)

Kullan ve gör diyeyim o zaman; daha ne soylersem soyleyeyım sen inanmayacaksın zaten :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
motorum da 12000 km kadar kullandım motorun alt devirde yaşattığı titreşimin minimum seviyeye düştüğünü, hyosung kullananlar bilir kemikli bir vites geçişi vardır bu sorunu da çözdüğünü , bir sonraki yağ değişimine kadar bu performansını koruduğunu gördüm ve bahsedilen debriyaj kaçırma olayını hiç yaşamadım.motorum rektifiyeden daha yeni çıktı rodajı bitince her yağ değişiminde aksatmadan kullanmayı düşünüyorum. zaten 1 adet alıyorsunuz 3 yağ değişimine kadar yetiyor. yaptığım yorum kendi kullanım tarzıma ve motoruma göredir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cevaplar için sagolun... Baska kullananlar yok mu?
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
Bu konu bütün forumlarda ilk çıktığı zamandan beri tartışılıyor.Sonuç halen net değil.Ancak çoğunluğumuz kullanmadık.Siteden sevgili OLD nickli,Mustafa abimiz en 500 ünde kullandı ve memnun kaldığını hatırlıyorum.Database i,arşivi araştırıp inceleyin derim.
nur içinde yatsın...old nick li mustafa abimiz...adı geçer geçmez yazma gereği duydum...
------
şimdi o olsaydı asla maytap geçmez...aşağılamaz...biliyorsa yazar...bilmiyorsa araştırıp yazardı...ilgili arkadaşlar lütfen alınmasın...onlarında
kullandıklarını ve bir işe yaramadığı için meramını şakayla karışık anlattıklarına inanıyorum...ancak her işlevsel bir ürün çıktığında peşinden
benimki daha iyi diye yüz tane leş kargası firmalarınında türediğini unutmayalım...motosilk gerçekten işe yarıyor olabilir...bizzat kullanan
varsa onların fikrini alalım lütfen...sağlıcakla kalın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başka kullananlar yok mu?
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hala neyi sorguluyorsunuz anlayamadım,bir zahmet site içerisinde yağ katkısı olarak arattırın,bakın bakalım kaç topik açılmış bu konu ile alakalı.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Ben motorda kullanmadım kullanma taraftarıda değilim fakat 2 haftadır motosilk denen zımbırtıyı nette araştırıyorum.
Geçen sene aldığım 98 civic imde denemek istiyorum. Netteki forumlarda aynen yukardaki gibi kimse kusura bakmasın ama
Bu malı kullanan %98 kişi aracının motorunun rahatladığını çekişinin arttığını az yaktığını söylüyor %1 i bişey farketmedi diyor
Kalan %1 ise kullanmadığı halde zararlı kesinlikle kullanılmaması gerektiğini belirtiyor.
Ürün yalan dolan olabilir ama kullananlar konuşursa daha doğru olur.
Şİmdi Sevgili plectrum kardeşim aracım 150binde bi sıkıntısı yok allaha şükür sormak istediğim zaten belli bir km yapmış motora
iyi geldiğini ömrünü uzattığı söyleniyor sence kullanmalımıyım. Teşekkürler.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
benim olayım biraz farklı
2012 model 0 aldığım cbf 150 yi 10 gün çalıştıramadım .
servisten geldiler . gelen arkadaş parmakla 2 saniye basmaya kıyamadığım marşa yardırarak asıldı .
5 dakka uğraştıktan sonra foşur diye garip duman atarak çalıştı .
sonuç kirli benzindedi salak aldı(para) gitti.
marşa basmayla çalışan motor artık zar zor çalışıyor. her sabah mücadele.
herzaman benzin aldığım yere gittim tillahi kabul etmediler.
onlara göre depoda olan tortulanma yapmış rom- gasolıne diye bişe verdiler.
motor katkısı kullanammı kullanmayammı kafam karıştı iyice.
katkıları bende pek sevmem ama motorum halini görünce kullansammı demeden gecemiyorum.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
benim olayım biraz farklı
2012 model 0 aldığım cbf 150 yi 10 gün çalıştıramadım .
servisten geldiler . gelen arkadaş parmakla 2 saniye basmaya kıyamadığım marşa yardırarak asıldı .
5 dakka uğraştıktan sonra foşur diye garip duman atarak çalıştı .
sonuç kirli benzindedi salak aldı(para) gitti.
marşa basmayla çalışan motor artık zar zor çalışıyor. her sabah mücadele.
herzaman benzin aldığım yere gittim tillahi kabul etmediler.
onlara göre depoda olan tortulanma yapmış rom- gasolıne diye bişe verdiler.
motor katkısı kullanammı kullanmayammı kafam karıştı iyice.
katkıları bende pek sevmem ama motorum halini görünce kullansammı demeden gecemiyorum.

kardeş senin aldığın katkı direk depoya konulan farklı bir malzeme sanırım sözü geçen ürünle alakalı değil.
Ürünü araştır kullananların söylediğine bak sonra kullan derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben motorda kullanmadım kullanma taraftarıda değilim fakat 2 haftadır motosilk denen zımbırtıyı nette araştırıyorum.
Geçen sene aldığım 98 civic imde denemek istiyorum. Netteki forumlarda aynen yukardaki gibi kimse kusura bakmasın ama
Bu malı kullanan %98 kişi aracının motorunun rahatladığını çekişinin arttığını az yaktığını söylüyor %1 i bişey farketmedi diyor
Kalan %1 ise kullanmadığı halde zararlı kesinlikle kullanılmaması gerektiğini belirtiyor.
Ürün yalan dolan olabilir ama kullananlar konuşursa daha doğru olur.
Şİmdi Sevgili plectrum kardeşim aracım 150binde bi sıkıntısı yok allaha şükür sormak istediğim zaten belli bir km yapmış motora
iyi geldiğini ömrünü uzattığı söyleniyor sence kullanmalımıyım. Teşekkürler.

Otomobilimde bende kullandım gerçekten çok yararlı oldu. Benım aracımda 91 modeldi. Bence mutlaka kullanın zaten 150 bin km boyunca motorunuzda olacak. Motor yagsız kalsa bile farketmemişim. Ama sadece ve sadece motorsilk diyorum baska katkı denemedim. Komsum bor katkılı baska urun kullanmıstı ama 5 bin km ancak etki gostermişti o nedenle baska katkı tavsiye etmiyorum.

Motorsiklette de forumda genel olarak ıslak debriyajlı sistemlerde kullanılmaması gerektigi yargısı olustu ancak birkaç kullanan arkadas yarar görduklerini söylediler. Bu durumda motosiklette kullanmayı dusunen arkadaslar bu konuya yorumda bulunan ve ürünü kullanan arkadalarla irtibata geçip kullandıkları taktirde burda yorumlarını paylaşırsa güzel olur.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Motorsilk yag katkısı degil zaten metal katkısı. Metal katkısı oldugundan metale tutunuyor çizikleri dolduruyor ve yuzeyi korumaya alıyor...


ya actıgın başlıgı oku sonra yukarda yazdıgını oku :D acayüplük yapan sensin :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------



Eeeeyy at gozluklu arkadasım ezber falan yok ortada sadece anlaman için ayrıntılı anlatılmaya calışılmıs bir durum var. İnanmıyorsan kendi otomobilinde kullan sonra da silindirleri sok tek tek bak 150 bin km sonra asınma var mı yok mu.. Ben hiçbir yan etkisini gormedim, aracımın cekişi de degişti, gir forumlara kullananları arastır ama yeterki at gozluklerinden kurtul....[/QUOTE]


ula bu aksam sana taktım kafayıı... sen silindirleri sok tek tek bize ispatla magdemm ???



.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya actıgın başlıgı oku sonra yukarda yazdıgını oku :D acayüplük yapan sensin :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------



Eeeeyy at gozluklu arkadasım ezber falan yok ortada sadece anlaman için ayrıntılı anlatılmaya calışılmıs bir durum var. İnanmıyorsan kendi otomobilinde kullan sonra da silindirleri sok tek tek bak 150 bin km sonra asınma var mı yok mu.. Ben hiçbir yan etkisini gormedim, aracımın cekişi de degişti, gir forumlara kullananları arastır ama yeterki at gozluklerinden kurtul....


ula bu aksam sana taktım kafayıı... sen silindirleri sok tek tek bize ispatla magdemm ???



.[/QUOTE]

hangi kafayı taktın? sende kafa var mı takacak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst