Motorsiklet Garaj Hakkında Öneri

Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
7
Arkadaşlar sitede oturuyorum ve motorsiklet koyacağım yer pek yok ama 40 araclik park yeri var diyorum ki bole cadirlardan alsM yerede betonlanmis kilitlik yapsM sizce nasil olur .Kullanan varmi bunlandan ve yapan yerler nerde ve kaca yapar acaba yardimlarinizi bekliyorum.
MKeF-34NjqMVFJh4SuE2qU52ZYNNrKRVx_y5UIE0c-q8LAiIc9AWMPAl822eFU8XRbNmgLP6xCSCYD6GwFhuqqtMlzDvOyXHKy1ANVet-SIq_x35u_1vBgcJvZTM_dIFdtZN7iUpPLWy0ih0CurL4X5dIOziXa6nLf6z=w384-h384-nc


XzmF0CTpclKqONSyr41mREneK8_XGcU70OSrFZIQ8MQnhSuUW4fl48nGwFU6COBXsOu4qAICNnebT2mI4JljpH7K7B5UAuUarJBOTN7gdx-yDXUUf2AusJv6ouTSxhe1-5Lic9h6AnU=w443-h332-nc

asqT41D1qQR9wL1gOWwLTQhvrOyGIF-zxHhmo9cbH4savRy9aYSaixH7SEQpPReAITfYC5bj2hGLKAgVDUjlOqAwTCzH2NA=w570-h84-nc


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

_wml8Gci9BMpFWcrawo4HH-zWfBzjPoMFdhB-0IRXX9y5NcqZU1969tE8RSZW-1tH9KvFW37zlTDtEgh_KyZ4ipcolDgYyWxZdeKwwcZf4mDdO62xfU=w443-h332-nc
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
bir kac yerli üretici olmasi lazim. sahibinden.com a bir bakin. yer sikintisi yoksa ne ala.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Resimlerden en alttakinin fiyatını sordum novagaraj'dan 1700 dedi.Teşekkür edip demircinin yolunu tuttum.200 liraya kocaman kafes yaptırdım.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
198
Sanayide güzel bir usta bulup yaptırmak daha makul... Nalbur dükkanından da 35tl'ye 3x5 çadır branda alıp üstüne sabitleyeceksiniz. Ben daha yapmadım nalbur olmama rahmen... Depoyu kullanıyorum ama bu işe merağım var...
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Kendi kendinize yaptiginiz garajlar orneklerini gorduk gecekondu gibi oluyor site sakinlerinin goz zevkini bozmayin profesyonel bisi alin kimsede soylenmesin
.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
7
Novagaraj tam kazik ya 1700 tl neresi ediyormuş bunlardan :) titanyum lami yapiyo acaba
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Scooturk'te bir arkadaş satıyordu 700 küsür liraya, kendi imalatıymış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst