Motorsiklet Benzin ve Ses Sorunu

Katılım
17 Eyl 2022
Mesajlar
1
Merhaba öncelikle herkese selam motosiklet camiasında çok yeniyim öncelikle Mondial Drift L 125 CBS sahibiyim 3-4 haftadır kullanıyorum ilk motorum ve soracağım soruları cahilliğime verin lütfen.

İlk sorum motordan bir ses geliyor çok kulağa batmasa bile 1 haftadır ben kendi kendime kafamda kuruyorum motor döndüğünde ritmik bir şekilde duyuluyor sanki çıkmaması gereken bir ses. Küçük bir ilçede yaşadığım için enjeksiyonlu motordan anlayan usta bile bulamadım kime sorsam ya normal dedi ya da bi sıkıntısı var ama ben anlamam diye cevap aldım sesi tarif edemem fakat anlayana mail yoluyla sesi ulaştırabilirim.

Diğer sorum depo kapağından hava alırsa benzin havaya karışır mı veya böyle herhangi bir şekilde benzinin havaya karışma durumu olur mu aklıma takılmasına sebep olan da birincisi benzin hiç dayanmıyor her gün benzin dolduruyorum ve geceleri motoru örtüyorum sabah açtığım zaman bi benzin kokusu geliyor biraz dolaştıktan sonra depo kapağını kokladım ve benzin kokusunaldım normal midir depo kapağından kaçırmasa bile başka bi yerden havaya karışmasının ihtimali var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Merhaba öncelikle herkese selam motosiklet camiasında çok yeniyim öncelikle Mondial Drift L 125 CBS sahibiyim 3-4 haftadır kullanıyorum ilk motorum ve soracağım soruları cahilliğime verin lütfen.

İlk sorum motordan bir ses geliyor çok kulağa batmasa bile 1 haftadır ben kendi kendime kafamda kuruyorum motor döndüğünde ritmik bir şekilde duyuluyor sanki çıkmaması gereken bir ses. Küçük bir ilçede yaşadığım için enjeksiyonlu motordan anlayan usta bile bulamadım kime sorsam ya normal dedi ya da bi sıkıntısı var ama ben anlamam diye cevap aldım sesi tarif edemem fakat anlayana mail yoluyla sesi ulaştırabilirim.

Diğer sorum depo kapağından hava alırsa benzin havaya karışır mı veya böyle herhangi bir şekilde benzinin havaya karışma durumu olur mu aklıma takılmasına sebep olan da birincisi benzin hiç dayanmıyor her gün benzin dolduruyorum ve geceleri motoru örtüyorum sabah açtığım zaman bi benzin kokusu geliyor biraz dolaştıktan sonra depo kapağını kokladım ve benzin kokusunaldım normal midir depo kapağından kaçırmasa bile başka bi yerden havaya karışmasının ihtimali var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim iyi forumlar.

Hayırlı olsun, hosgeldiniz.

Birinci sorununuz için; teknik değil ama çözüm için öneri. Mail yerine, ses veya video dosyasını

https://streamable.com/

gibi sitelere yükleyip linkini buraya yazın, merak eden, yardımcı olabilecekler dinlemiş olur.

Kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst