- Konu Yazar
- #1
Yeni başladım motorsiklete ama bunu duyan herkes aileme ve bana şu cümleleri kuruyorlar :
Motorcuların bir suçu yok ama hep araba sürücüleri tarafından öldürüyorlar.
Çok tehlikeli herkes ölüyor bundan dolayı
Eğer düşerse onun tehlikesi çok daha büyük
Hem ailemi korkutuyorlar hem beni en son da barkın abinin ölmesinden sonra ailem bırakmamı istiyor benim de gözüm baya korkuttular sizce motoru bırakmak için bunlar bir sebep mi ? Çocukluk hayalimi bırakmak istemiyorum sizce
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------
Bir arkadaş daha bırakma kararı almış sonradan gördüm konuları birleştirebilirsiniz ,
Motorcuların bir suçu yok ama hep araba sürücüleri tarafından öldürüyorlar.
Çok tehlikeli herkes ölüyor bundan dolayı
Eğer düşerse onun tehlikesi çok daha büyük
Hem ailemi korkutuyorlar hem beni en son da barkın abinin ölmesinden sonra ailem bırakmamı istiyor benim de gözüm baya korkuttular sizce motoru bırakmak için bunlar bir sebep mi ? Çocukluk hayalimi bırakmak istemiyorum sizce
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------
Bir arkadaş daha bırakma kararı almış sonradan gördüm konuları birleştirebilirsiniz ,