Motorsiklet baskıları , sonrasında gelen korku ?

Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
48
Yeni başladım motorsiklete ama bunu duyan herkes aileme ve bana şu cümleleri kuruyorlar :

Motorcuların bir suçu yok ama hep araba sürücüleri tarafından öldürüyorlar.

Çok tehlikeli herkes ölüyor bundan dolayı

Eğer düşerse onun tehlikesi çok daha büyük

Hem ailemi korkutuyorlar hem beni en son da barkın abinin ölmesinden sonra ailem bırakmamı istiyor benim de gözüm baya korkuttular sizce motoru bırakmak için bunlar bir sebep mi ? Çocukluk hayalimi bırakmak istemiyorum sizce

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:27 ----------

Bir arkadaş daha bırakma kararı almış sonradan gördüm konuları birleştirebilirsiniz ,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çocukluk hayalin değil motorsiklet sürmek senin, bil istedim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Ben her gün duyuyorum. Aileden çevreden hatta tanımadığım insandan bile. Artık çoğuna cevap da vermiyorum. "Hıı öylemiymiş" der geçerim. :D
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
24
Bende Barkın abiden sonra kararımı tescilledim. Birkaç yerde yazdım. Adamın biri arayoldan çıkarken sağına baktı soluna bakmadı. Ben sol tarafından geliyordum. Direk bana girdi. Bunun neticesinde ben artık korkarak gider oldum, sürüşümü inanılmaz derecede etkiledi. Kurallara aşırı derecede riayet eden biri olarak bu olay beni çok üzdü. Bunun gibi milyon farklı şey yaşayınca ben kaldırırım, etkilenmem diyorsanız binin bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 20-30 km yollarda motor sürmeye özen gösteriyorum kışın ufak bir araba alacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst