Motorsiklet alıcam yardımlarınıza ihtiyacım var

Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
62
Öncelikle selamun aleyküm.Abilerim ablalarım ben 18 yaşındayım Allah izin verirse motorsiklet alıcam.Fakat 3 seçenek arasında kaldım apache 2013 kasa , Rks 200 cc , Bajaj pulsar 200 ns 7 milyara kadar bütçem var ikinci ele bulaşmak istemiyorum motorsikleti iş için değil gezmek için alıcam.1 ayda yada 2 ayda bir 200 km lik uzun yol yapmakta istiyorum.Alıcağım motorsiklette görüntü ve birazda güç olsun istiyorum yarı yolda bırakmasın sağlam olsun. boyum 1.82 Kilom 83.Yardımcı olan abi ve ablalarıma kardeşlerime şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum Allaha emanet olun.
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Önce kademeli olarak,temel eğitim,hakimiyet ve yol eğitimi al..sonrasında kendine bedenine ve bütçene uyan korumalarını al..geri kalan fiyatla gönlündekilerden en cazip olanını al...unutma ilk motorun senin değildir...
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
ekipmanın varmı ilk önce onları almalısın motorun değişir ama ekipmanın seni koruduğu sürece değişmez en kötü 5 liralık motor 2. el olursa 101 tl noter satısı + sigorta masrafı + birde bakım yaptırırsın zincir yağ buji hava filtresi vs. gibi oda 100 tl falan sana en kötü kalan para 1500 tl onlada ekipmanlarını al
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
62
Ekipman haricinde 7000 bütçe ayırdım motora 12 yaşımdan beri 125 cc cg kullanıyordum tehlikesiz yollarda tecrübem azda olsa var
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Ekipman haricinde 7000 bütçe ayırdım motora 12 yaşımdan beri 125 cc cg kullanıyordum tehlikesiz yollarda tecrübem azda olsa var
12 yaşından beri motosiklet kullanıyorsun diye eğitimi es geçme kademe kademe mutlaka almalısın...bildiğin ve yaptığın birçok şeyin yanlış veya da hatalı olduğunu göreceksin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst