- Katılım
- 30 Mar 2014
- Mesajlar
- 62
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamun aleyküm.Abilerim ablalarım ben 18 yaşındayım Allah izin verirse motorsiklet alıcam.Fakat 3 seçenek arasında kaldım apache 2013 kasa , Rks 200 cc , Bajaj pulsar 200 ns 7 milyara kadar bütçem var ikinci ele bulaşmak istemiyorum motorsikleti iş için değil gezmek için alıcam.1 ayda yada 2 ayda bir 200 km lik uzun yol yapmakta istiyorum.Alıcağım motorsiklette görüntü ve birazda güç olsun istiyorum yarı yolda bırakmasın sağlam olsun. boyum 1.82 Kilom 83.Yardımcı olan abi ve ablalarıma kardeşlerime şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum Allaha emanet olun.