MOTORON dergisine Abone Ol Kaskı Kap!

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motoron ve Özen Motor işbirliği ile kaçırılmaz fırsat. 12 Aylık Motoron motosiklet dergisi abonesi olan herkese LS2 kask. Dergi 96 TL'ye 12 ay Motoron abonesi olan herkese LS2 Cartoon kask veriyor!

Renk Seçenekleri: Kırmızı, Gri
Bedenler: XS - S - M - L - XL - 2XL
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif



Telefonla Satın Almak İçin: 0216 369 64 53

Kampanya Şartları:

· Abonelik bedeli 96 TL.
· Kasklarda iki ayrı renk seçeneği mevcuttur.
· Abonelerimize istedikleri rengi göndermemiz stoklarımızın durumuna bağlı.
· Arzu ettiğiniz renk elimizde yoksa diğer modeli göndermek durumundayız.
· Gönderilen kaskın beden, renk değişimi veya kaskın iadesi mümkün değildir.
· Kasklar, abone tarafından verilen posta adresine kargo ile teslim edilir.
· Kargo ücreti alıcıya aittir.
· Kargonuz elinize ulaştığında, kargo yetkilisi yanınızdan ayrılmadan üründe hasar olup olmadığını kontrol edin. Gerekiyorsa kargo yetkilisine hasar tutanağı tutturun.
· Motoron dergileri, ayrıca bedelsiz kargoyla ile imza karşılığı adrese teslim edilir. Sadece kaskın kargo ücreti abone tarafından karşılanır.
· Kaskla ilgili garanti veya parça desteği Özen Motor tarafından verilmektedir.
· Kampanyamız stoklarla sınırlıdır.


849_LS2_E22.jpg


849_LS.jpg


Not: Gönderilecek kaskların camları şeffaftır. Renkli camları Özen Motor'dan edinebilirsiniz.



LS2 FF 350 Cartoon Kask Özellikleri

Tip: Tam kapalı kask (Çenesi açılır veya yarı açık değil)
Dış Kabuk: HPTT Kaplama ( High Pressure Thermoplastic Technology – Yüksek Basınç Termoplastik Teknolojisi)
Havalandırma Sistemi: Önde Hava Giriş Kanalları. Arka Havalandırma Çıkışları
Cam: Çizilmeye karşı dirençli Polikarbonat malzeme, şeffaf, renksiz (renkli cam ithalatçıda mevcut)
İç Kaplama: Anti bakteriyel, komple çıkarılabilir ve yıkanabilir yanak pedleri ve iç astar
Kilit: Otomatik Kilit Mekanizması
Bedenler: XS-S-M-L-XL-XXL
Ağırlık: 1.550 gr
Sertifikalar: ECE 22.05


Kask Bedenimi Nasıl ölçerim?

Sizlere sunduğumuz ölçü rehberi sadece genel bir yardımcı olarak tasarlanmıştır. Üreticilerin ölçüleri az da olsa küçük farklılıklar gösterebilir. Eğer daha fazla yardıma ihtiyacınız olursa Özen Motor bayisine gidip yardım alabilirsiniz.

849_Kask%20Bedeni.jpg

XS: 53/54
S: 55/56
M: 57/58
L: 59/60
XL: 61/62
2XL: 63/64
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bu kaskı 90-100 ytl alınabilir zaten. Yani sadece kask almak için abone olunmaz ama dergiyi düzenli olarak takip ediyorsanız güzel bir kampanya.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
85 ytl bu kask... 11 lirada dergi oluyor sanırım... Dergi aboneleri için fırsattır tabiiki....

Belki başka dergilere de ön ayak olur..Çeşitli kampanyalar oluşturulur.... Bir gün dergiye abone olanlara gt250r veriyoruz derlerse tam süper olur.... :p
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
gusel bı kampanya tabıkı kaskı alanlar ıcın degıl degıyı devamlı takıp edecekler ıcın...
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaskta güzel kampanyada
enazından her ay bedava dergi kapında ,
kask ıhtıyacı olan için fırsat bence
motor on dergisine teşekkür etmemiz gerekır bence hem siteye verdiği reklam desteğınden dolayı hemde böle güzel bir kampanya yaptığı için
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Ben abone oldum bile!

Kaska ihtiyacım olduğundan değil,,Nolan kaskım var,ancak o da ağır bunun

gibi ve de 100civarı hızlarda sesli,artçı için veya bana yedek olsun diye!

100tl ye satılıyor piyasada,önce denedim baktım.36tl ye geliyor kask!

dergiyi de nasıl olsa arada bir alıyordum!

Böyle kampanyalar güzel oluyor,diğer dergilerden de bekleriz,mesela 2teker

dergisinden!
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
arkadaşlar bende abone olmak istiyorum bu dergiye sadece kask için yoksa düzenli takip ettiğimden değil ama ben bu kaskın web sayfasını bulamadım bulan varsa bi gönderbilir mi zahmet olmazsa....
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
bende uye olucam yarın zaten düzenli alıyorum dergiyi yedek kask olur ii olur güzel olur:queen::queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
guzel kampanya bende bu kaskı kullanıyorum ayrıca dergıyıde her ay alırım.abone olayım bı kaskım daha olsun .
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
arkadaşlar bende abone olmak istiyorum bu dergiye sadece kask için yoksa düzenli takip ettiğimden değil ama ben bu kaskın web sayfasını bulamadım bulan varsa bi gönderbilir mi zahmet olmazsa....


özen motor bu kaskın distribitörü ordan bakabilirsin :cat:
bende dergiye abone oldum baktımki böyle bi durum var aldığım kaskı kaskı olmayan bi arkadaşıma istedim hem ikiye bldük ücreti 50 benverdim 50 de o ( kargo yla beraber ) benim dergilerim ucuza geldi onunda kaskı .. bence çok güzel bi ticaret oldu :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler tam olarak bu ls2 kaskın fıyatı nedır 250 ytl fln dıe soylentıler bıle var? ben dergı ıcın degıl ama kask ıcın alırım ındırımlı gelıyorsa nedıyorsunuz nerden nekadara alabılırım bu ls2ı
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
112
yeni kampanya ile alıcam kısmetse pazartesi günü sizce kaliteli bi kask mı bu?
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
146
Daha motorum olmamasına ragmen yeni kampanla ile kırmızı ls2 targa kaskım elime 1ekimde ulasmıstır.dıs gorunus olarak gayet guzel bi tasarımı var.Tek sorun çene tarafı gibi gorunuyor bıraz fazla acıklık var, tabi motor üzerinde denemeden kesin birşey soyliyemeyiz.

Bir sorun daha sanırım dergiler biraz gecikmeli geliyor.eylül sayısı ile kask siparişten sonra 2 gun ıcınde elımdeydı ama 11 ekim oldu hala ekim sayısı elime ulaşmadı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst