Motorlu taşıtlar vergisi iki kat oldu

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Diyelim ki bu sene 1.000 lira mtv ödediniz. 500 ocakta, 500 temmuzda iki adet bandrol.

Bu sene bu 1.000 liraya ilave olarak bir 1.000 lira daha ödeyeceksiniz. Birincisi tahminen ağustosta, ikincisi Kasım ayında alınacak.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
O kadar gudubet bir ülke haline geldik ki hiç iyi haber duyamıyoruz.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bugün otomobile, yarın sıra bize de gelir.
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
436
E doğal gazı bedava yaktık o kadar ödeyeceğiz tabii.. Neyse ki diğer vergiler gibi "geçici".
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
reis istesin her ay öderim sorun yok sanki sizde fakirmişinz gibi cevap vermişsiniz.fakir varmı ya kaldımı fakir ???
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Herkese, MTV ödeyen bütün taşıtlara uygulanacak. Motosiklet de dahil.

Evet. Haberlerde otomobil üzerinden ayrımı görünce bizi kapsamıyor diye düşündüm, kapsıyormuş. Diğer araçlar diye ayırmışlar.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
Tükiye'de geçici olan şeyler genelde kalıcı oluyor ama, hadi hayırlısı.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,640
Motosikleti
Ns200 15"
Ne moktan hale geldik şaka gibi, bu sistem zengini daha çok zengin fakirinde ebesini... Ülkemiz kadar saçma sapan bir durumlarla karşı karşıya gelen başka bir ülke görmedim, ama KADER nabalım?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Daha önce açtığım konuda tam olarak anlatmak istediğim durum bu...bu nasıl iş ya böyle bir hukuksuzluk heralde dünyanın başka da bir yerinde yoktur.ev sahiplerine yüzde 25 artış zorunlu tut ama cezalar da har garibe vur garibe...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ÖTV gibi gecici gelir kalıcı olur, bundan sonra x2 olarak devam eder bu.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Deprem olalı kaç ay oldu.Madem deprem için yapacaktında neden o zaman yapmayıp seçim sonrasını bekledin.Kaldıki biz 99 dan beri ek deprem vergisi ödemiyormuyuz.Bir yıllık diyerek onuda kalıcı yapmadılarmı.Bu millete az bile bence 2 değil 5 kere alsınlar.
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Ben hep 100 TL lik vergi ödüyorum hiç etkilenmiyorum bu zamanlardan,
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
çok şükür kötü günler bitti, artık daha kötü günler gelecek.
 
Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Bu yoruma küfür yemem umarım hepsi tamam alıştıkta şu yurt dışına çıkarken 150 TL ödemeye acayip tav oluyorum ya. Belki on kat kazzığı ki bir örneği bu başlıktaki gibi fazla fazla ödüyoruz da, o 150-TL çok koyuya ya.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Bu yoruma küfür yemem umarım hepsi tamam alıştıkta şu yurt dışına çıkarken 150 TL ödemeye acayip tav oluyorum ya. Belki on kat kazzığı ki bir örneği bu başlıktaki gibi fazla fazla ödüyoruz da, o 150-TL çok koyuya ya.

Sus hocam sus aman ha bu sefer onu da görüp 1500 tl felan yaparlar Allah korusun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst