Motorla Türkiye Turundan Ölmeden ve Tecavüze Uğramadan Kurtulmayı Başaran Adam

Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Zaytung isimli internet siteside olsa bu tür anlatımlar oldukça yanlış,sonuçta internette çıkmış bir yazı,
Güzel ülkemizi böyle haberler maalesef kötü bir imaj sergilemesine sebep oluyor.
Bu internet sitesini yazdıklarından dolayı kınıyorum.
Her ne kadar mizahi amaçla da yazılmış olsa da yazıda geçen taşlama,tecavüz,dayak,taş atma gibi ifadeler ülkemizin yurt dışında yanlış tanıtılmasına katkı sağlıyacaktır.
Bu tip şeylerin mizahi amaçla dahi olsa yazılması ülkemizin tanıtımı bakımından hanesine eksi puan olarak işleyeceği aşikar.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
güzel ülkemizi mi karalıyorlar? adamlar özeleştiri yapmışlar bence siz de yapsanız iyi olur.

90lardaki siyasetçiler gibisiniz. her olaya münferit diyorlardı. kaç kişi bu ülkede sebepsiz yere öldü haberiniz yok galiba.

italyan gelinden başlayabilirsiniz.

ha bu arada evet bu gerçek yurtdışı sitelerinde de sürekli yazarlar, siz ise ülkenizi muhteşem saymaya devam edin.

istanbulda diğer araçlar sizi öldürebilir, karadenizde silahla vurulabilirsiniz, doğuda taşlanmayan motorcu yoktur, güneydoğuda nurtopu gibi ışidimiz oldu, hırsızlık/gasp için anadolunun her tarafında yine öldürülebilirsiniz vs vs.

türkiye yurttaşını seven bir çok ülke tarafından zaman zaman gidilmemesi tavsiye edilen bir ülkedir.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
@mehmetenis yazının neyini kınıyorsunuz anlamadım. Bahsedilenler(taşlanma, kurşun yeme, dayak yeme, öldürülme, tecavüz) mizahi şekilde yazılmış da olsa bu ülkede motorcuların başına gelmiş şeyler. Siz bunları yazanları değil YAPANları kınayın bence.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Zaytungun eleştiri tarzına hastayım ama bu öküzlüğü yapanlar asla bunu anlayamacaklar.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
@phradrel ve @maktama ülkenin azınlığında oluşan olaylar genele yansıyor,ben buna karşıyım.Özellikle phradel kardeşim bu ülkede yaşamıyorsunuz herhalde.
Tabiki bu tip olayları yapanları sonuna kadar kınıyorum,ama biz kendi içerimizde daha doğru düzgün anlaşamadan dış ülkelerden bizim ülkemize tavsiye edilmemesi gayet normal.
Tabi ki trafikte kazalar olabilir saygısız sürücüler olabilir,belliki siz izmirden istanbulu canavar gibi görüyorsunuz.
Ben geçen ay 2200 km motorla anadoluna turuna çıktım,bilmiyorum sizler çıktınız mı?
Hiç de öyle hırsızlık gasp gibi olaylar başıma gelmedi hemde özellikle gece yolculuk yapmama rağmen sabaha kadar motor sürdüm köylere girdim çıktım köy kahvelerinde esnaf lokantalrında yemeğimi yedim çayımı içtim bir kişide bana kötü gözle bakmadı.
Aksine gittiğim heryerdeki insanlar oldukça misafirperver yaklaştılar.
Andolunun insanı oldukça misafirperver dir bunu bilmiyorsanız size diyecek lafım yok.
Geçe sabaha karşı girdiğim benzilikteki adam kaza yaparım korkusuyla isterseniz mescitte dinlebilirsiniz diyorsa o kızdığınız kamyoncular ile esnaf lokantalarında karşılıklı yemek yiyorsak ayrılırkende dualarımız sesinle diyorlarsa burada yanlış anlatılan bir şeyler var.Ben bu anlattığım olayları fazlasıyla yaşadım.
Oturduğunuz yerden yazmak kolay daha bu formda istanbulun avrupa yakasından anadolu yakasına geçmemiş insanlar var siz neyi anlatıyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
@phradrel ve @maktama ülkenin azınlığında oluşan olaylar genele yansıyor,ben buna karşıyım.Özellikle phradel kardeşim bu ülkede yaşamıyorsunuz herhalde.
Tabiki bu tip olayları yapanları sonuna kadar kınıyorum,ama biz kendi içerimizde daha doğru düzgün anlaşamadan dış ülkelerden bizim ülkemize tavsiye edilmemesi gayet normal.
Tabi ki trafikte kazalar olabilir saygısız sürücüler olabilir,belliki siz izmirden istanbulu canavar gibi görüyorsunuz.
Ben geçen ay 2200 km motorla anadoluna turuna çıktım,bilmiyorum sizler çıktınız mı?
Hiç de öyle hırsızlık gasp gibi olaylar başıma gelmedi hemde özellikle gece yolculuk yapmama rağmen sabaha kadar motor sürdüm köylere girdim çıktım köy kahvelerinde esnaf lokantalrında yemeğimi yedim çayımı içtim bir kişide bana kötü gözle bakmadı.
Aksine gittiğim heryerdeki insanlar oldukça misafirperver yaklaştılar.
Andolunun insanı oldukça misafirperver dir bunu bilmiyorsanız size diyecek lafım yok.
Geçe sabaha karşı girdiğim benzilikteki adam kaza yaparım korkusuyla isterseniz mescitte dinlebilirsiniz diyorsa o kızdığınız kamyoncular ile esnaf lokantalarında karşılıklı yemek yiyorsak ayrılırkende dualarımız sesinle diyorlarsa burada yanlış anlatılan bir şeyler var.Ben bu anlattığım olayları fazlasıyla yaşadım.
Oturduğunuz yerden yazmak kolay daha bu formda istanbulun avrupa yakasından anadolu yakasına geçmemiş insanlar var siz neyi anlatıyorsunuz.

Hocam, Anadolu'nun misafirperverliğini yardım severliğini vs vs zaten herkes biliyor, bunları anlatmaya gerek bile yok ki her daim anlatılıyor da çok güzel bir şekilde. Bilinmeyen kısımlar ise, her zaman (nadir de olsa) başınızın derde de girebileceği, ki bunu çok kişi aklına getirmiyor, bilmiyor, önlem almıyor. Bu kötü olaylar yazılmazsa, saklanırsa, gizli kalırsa ne kadar az da olsalar(ki bölgeye/şehre/ilçeye... göre azlık-çokluk değişiyor) olmaya devam ederler hatta daha da artarak devam ederler.

Biz demiyoruz ki her yer kötü, tu-kaka, ancak olan olaylar da öyle yenir-yutulur cinsten değil(tecavüz, cinayet...). Bahsedilmek istenen de bu.
Siz ayakta mı yazıyorsunuz bilmiyorum ancak ben doğma büyüme bir Karadenizli olarak, Diyarbakır'da, Mersin'de, Eskişehir'de, İzmir'de, Ankara'da okumuş/yaşamış/çalışmış biri olarak oturduğum yerden yazıyorum :D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Türkiye tam Sodom ve Gomorra olmuş.. Dalgametre haber bile olsa her gün yaşanabilir, yalan değil.. Lanetlenmemiz an meselesi..
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Teşekkürler zaytung, teşekkürler Zuzuuw. Bu gülümsemeye ihtiyacım vardı, iyi geldi. :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
genele yaymak ne demek? yılda bir iki olay olur dersin ki tamam. ama her gün böyle olaylar yaşanıyorsa kusura bakma halkın geneli psikopat kabul etmek gerekir. bunu kabul edin ki düzeltmek için yol alabilelim. inkar ettikçe batıyoruz. toplum olarak ahlaksız, karaktersiz bir evreye doğru gidiyoruz.

bir örnek daha
http://webtv.radikal.com.tr/turkiye/8898/istanbulda-yasli-adami-taciz-edip-kufurler-savurdular.aspx

bu misafirperverlikle ilgili de şehir efsaneleri uydurmayalım lütfen. neredeyse tüm motosikletli gezginleri takip ediyorum. yurtdışında gördükleri misafirperverliğin yanında açıkçası ben yaşanılanlardan utanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
DEAE738A-F1D5-4D74-A3F4-8DCF30E6D663_zpsnwkwrhlh.png
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
"motosiklet turuna Türkiye’yi eklemesinin ardından ailesini ve sevenlerini adeta kahreden"

Zaytungu takip etmiyorum ama bazen böyle bombalara denk geliyorum şu satır kahkaha attırdı resmen bana :D
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
"motosiklet turuna Türkiye’yi eklemesinin ardından ailesini ve sevenlerini adeta kahreden"

Zaytungu takip etmiyorum ama bazen böyle bombalara denk geliyorum şu satır kahkaha attırdı resmen bana :D

Zaytung genelde hükümet aleyhinde mizah çalışmaları yapsa da bazen çok güzel noktalara değiniyorlar.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
hahahahah akşam akşam iyi güldürdü beni :) eski haber ama :D

işidin karşısına geçip ben şii yim demek yorum da son nokta olmuş :D
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
sonuna kadar gerçek gibi okudum yeminle! baya ciddi ciddi gitti sandım. başına gelenlerde hiç olağandışı gelmedi:silent:
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
o değilde yabancılar kolay kolay motora binmezler bu ülkede irana giderken trende motorlu bir grupla karşılaşıp sormuştum. Aldığım cevap hiç de beklediğim gibi olmadı. Tehlikesi umurlarında bile değilmiş. Hatta heryerde iyisi kötüsü varmış vs ... Asıl neden benzin fiyatıymış. Olabildiğince hızlı ve ucuz geçip gidiyolarmış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye'ye tatile gelenleri anlamıyorum sanki başka ülke yok, ben buradan kurtulmaya calışıyorum imkanım olsa bir daha geri dönmemek üzere gidicem tabiri caiz olursa ana,babamın cenazesine katılmak için bile dönmem diyenlerdenim. millet bok varmış gibi tatile geliyor birde.Ülke değilki hayvanlar alemi mübarek yer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst