- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
Şİmdi.. En başından Herkesin dediği Gibi Güzel Gezi olmuş diyebilirim Fakat; Şunları da Eklemeden Edemicem.. Özer Sen bari Ben Bİliyosun Dostum.. Onca Muratlıdan Geçtiniz.. insan bi haber verir yani.. Geçiyoruz Gidiyoruz Falan Der..:silent:
Yok akşam Vakti Dükkanın Önünden Geçtiniz Benim.. Sonra Motorla Geçtim sizi saatin orada hatta molaa vermiştiniz gördünüz mü görmediniz mi bilemem ama sen motoru tanıyorsun en azından .. İnsan Bi Ulaşır.. Yok bi dahakine yine gidebiliriz demişsiniz yine giderseniz Haberim olmassa Mekanın önünden geçerken Tekerleklerinizden Vurucam:mrgreen::mrgreen:
Yok akşam Vakti Dükkanın Önünden Geçtiniz Benim.. Sonra Motorla Geçtim sizi saatin orada hatta molaa vermiştiniz gördünüz mü görmediniz mi bilemem ama sen motoru tanıyorsun en azından .. İnsan Bi Ulaşır.. Yok bi dahakine yine gidebiliriz demişsiniz yine giderseniz Haberim olmassa Mekanın önünden geçerken Tekerleklerinizden Vurucam:mrgreen::mrgreen: