- Katılım
- 25 Eki 2013
- Mesajlar
- 228
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar dün 23.30 sularında mondial mg king 150 motorumla yıldırımdan eve doğru gidiyordum FSM bulvarına İzmir yolundan giriş yaptım kırmızı ışıkta beklerken aniden motordan bir sürtme sesi geldi ne olduğunu anlayamadım yesil yandı kalktım 20 mt gitmeden siboblardan aşırı ses geldigini fark ettim sağa çektim rolantide bekledim biraz gaz verdim sibobların sesi hala var bende yoluma devam ettim motorda hareket halinde iken gaza yüklenildiğinde zarıltı sesi geliyor ne olabilir acaba alttan egzantrik bir motor bu kara düzen yardım edeceklere şimdiden teşekkür ediyorum tekeriniz düz bassın