Motordan fırlayan piston az kalsın adamı öldürüyordu.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor adamın ağzına tükürmüş ne var bunda..:mrgreen::mrgreen:

(fırlayan cisim kaska çarpıyor):cat:

[YT]K2GLrZSTsI8[/YT]
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu konu daha öncede bu sitede ve bazı yabancı sitelerde de tartışma
konusu olmuştu..Varılan sonuç..

Bakın bakim..:wiinkk:



.
[NOT]BU gibi drag yarışlarında kullanılan motosikletler genelde paralel 6-8 silindirli olup nitro takviyelidir..
Yuarıdaki makinada da nitro takviyeli..
Debriyaj bıraktıktan sonra nitro düğmesiyle ani güç sağlanır..

Mekanik bir arızadan dolayı nitro düğmesi ateşleme sistemi alev
alıyor ve adamın elindeki eldiven fırlıyor..Yazık olmuş..

Hani bir söz var ya..: Hadi fırla oğlum..Millet fırlama görsün..:queen: :queen:

Bazılarıda bunu fırlama yerine piston fırlıyo diye algılıyor..Hade iyi geceler..Geç
vakit olmuş be.[/NOT]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl tükürmüş?Tükürmüş derken?:queen::queen:

tükürmüş derken bişiler fırlatmış..:p

motoru o kadar zorlarsan bende tükürürüm..:mrgreen:

puuu boyun devrilsin..:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bak son videoda yardımcı oyuncu rolündeki keko ayar veriyo..

Eğilip dokunduğu Turbo galiba..:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cidden yahu, parca firladi diye iddia ettigimiz sey surucunun eldiveniymis. Dikkatli bakinca anlasilabiliyor. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ona dedim bu kadar yüklenme makineye dedim yok yaw dedi al sana işte fırladı :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Büyük bir ihtimal debriyaj tası... :cat::cat::cat:
Yok alpciğim o değil...

Pistonda değil...
Bu konu daha öncede bu sitede ve bazı yabancı sitelerde de tartışma
konusu olmuştu..Varılan sonuç..

Bakın bakim..:wiinkk:



.
[NOT]BU gibi drag yarışlarında kullanılan motosikletler genelde paralel 6-8 silindirli olup nitro takviyelidir..
Yuarıdaki makinada da nitro takviyeli..
Debriyaj bıraktıktan sonra nitro düğmesiyle ani güç sağlanır..

Mekanik bir arızadan dolayı nitro düğmesi ateşleme sistemi alev
alıyor ve adamın elindeki eldiven fırlıyor..Yazık olmuş..

Hani bir söz var ya..: Hadi fırla oğlum..Millet fırlama görsün..:queen: :queen:

Bazılarıda bunu fırlama yerine piston fırlıyo diye algılıyor..Hade iyi geceler..Geç
vakit olmuş be.[/NOT]

Konuyu gece açıklığa kavuşturmuştum....

Piston değil eldiven o fırlayan...:wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
c4lc4l (6 days ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply its not a piston its a nos line it happened to me with my car

xlt69er (3 weeks ago) Show Hide +3 Marked as spam Reply That noise is normal because of the rev limiter. That was not a piston it was a back fire through the intake. A piston will not bounce when it hits the ground. That may have been a nitrous backfire. If you watch alot of racing that is pretty frequent. .

Yorumlara bakarsanız zaten gergerli hocamın dedikleri yazıyor..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Şaşırmadım..
Fırlayan piston değil..İyi bak..:pr:
Lem sen ne zaman aklı selim bir topic açacan....

Bu gidişle sen hızlı jesse'yi solayacan...

Dipnot: Hızlı jesse., bizim şeker jesse ile yakından uzaktan alakası yoktur.


:cherry::cherry::cherry: şeker jesse benmi oluyorum abi ((((((((:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst