Motorda Olan Titreşimin Sebepleri Nelerdir?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sahibi sana kore malı dedi anladığım kadarıyla.eğer çin sitemiyorsan keeway süper shadow250 öeririm.yanlış hatırlamıyorsam macar malı olması lazım

Keeway Super shadow da Çin malı.ama vibrasyon yok.
Çinliler yaparken takmayı unutmuşlar:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Macar patent,çin montaj :cat:

Vibrasyonun faydaları..
1- Kan dolaşımını düzenler,
2- Damarlarda plak oluşumunu engeller, böylelikle inme veya enfaktüs riski minimuma düşer,
3- Böbrek ve safra taşı oluşumunu engeller, varsa düşürür,
4- Bacak kaslarına sürekli masaj yaparak rahatlama sağlar,
5- Kabızlığa iyi gelir, ancak ishal durumunda binmek önerilmez,
6- Grip durumunda solunum yollarının açılmasına yardımcı olur,
7- Kepeği engeller varsa hızla dökülmesini sağlayarak kısa sürede arındırır,
8- Kırım Kongo'ya yakalanmazlar, kenelerin vücudunuza tutunması neredeyse imkansızdır, yürürken veya otururken tutunsa bile ilk sürüşte düşerler,
9- Herhangi bir bakteri türünün vücudun herhangi bir bölgesinde kolonize olmasını engeller, ne kadar uğraşsalar da bir araya gelemezler,
10- Radyasyona karşı bile direnç kazandırır,
11- Yağların yakılmasını sağlayarak kilo vermeye yardımcı olur,
12- Kanın en ücra hücrelere dahi ulaşmasına yardımcı olarak selüliti engeller,
13- Beyinde reaksiyonların daha hızlı olmasına yardımcı olarak parlak fikirlerin çıkmasını sağlar, ancak fazlası düşünsel bulanıklığa sebebiyet verir...
14- Uzun vadede Parkinson'u engeller
15- Sinir hücreleri arası veri iletimi daha hızlı gerçekleştiğinden refleksler çok iyileşir, böylelikle kazalardan korunursunuz,
16- Toksinlerin atılımını hızlandırarak bedava Detoks yapmanızı sağlar,
17- Vücudun kendi kendini titretme mekanizması uzun vadede körelir. Böylelikle büyük iş toplantılarında, sunumlarda heyecanınızı gizleyebilir avantajlı duruma geçersiniz.
18- Köprüden bedava geçebilirsiniz. Hiç bir kamera sizin plakanızı net çekemez...
19- Herhangi bir deprem durumunda soğuk kanlılığınızı koruyarak sağlıklı kararlar verebilirsiniz, 7.4 nedir ki?


Demek ki Vibrasyon öyle sanıldığı kadar kötü birşey değilmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
hayırlı uğurlu olsun titreşimi dişlileri değiştirerek ortadan kaldırmayı deneme motorun bu sefer çekişten dişecek 3.vitesle çıktığın rampayı 2.vites ile çıkarsın hatta 2 kişi olursa bu 1e bile düşer
her bakıma gidişinde motor bağlantı noktalarını tork ile sıktırt gevşeyen yerlerini kontrol ettir azda olsa titreşimin önüne geçersin
2 yıldır ramzey qm250 kullanıyorum titreşim haricinde memnunun beni hiç yolda bırakmadı grank kesecek olsaydı benimkisi keserdi meraketme
güle güle kullan:cat:

dişli mişli dokunmicam, dün motorumu ilk kes adam gibi kullandım çok rahattım titreşim kullanan için fazla değil ama olan arkadakine olucak :D bi de aynalar titremekten hiç bişe göstermiyo ahah ama hocam çok hızlı kaptıımı söyledi bu işi :bounce:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
dişli mişli dokunmicam, dün motorumu ilk kes adam gibi kullandım çok rahattım titreşim kullanan için fazla değil ama olan arkadakine olucak :D bi de aynalar titremekten hiç bişe göstermiyo ahah ama hocam çok hızlı kaptıımı söyledi bu işi :bounce:
kazasız belasız sürüşler hızdan uzak dur ok:cat::cat:

Keeway Super shadow da Çin malı.ama vibrasyon yok.
Çinliler yaparken takmayı unutmuşlar:)
takmayı unutmuşlar değil sen adamlara ne kadar para verirsen sana o kadarını sunarlar yoksa unuttuklarından değil.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazasız belasız sürüşler hızdan uzak dur ok:cat::cat:

takmayı unutmuşlar değil sen adamlara ne kadar para verirsen sana o kadarını sunarlar yoksa unuttuklarından değil.

benim motora da takmamışlar,üşenmiş herifler:)
bisan-lifan 250 roadstar,acaba sonradan takılabilir mi?
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
46
Merhaba arkadaslar buraya yazmam doğru mu bilmiyorum ama benim motorumda da vibrasyon sorunu var bugün 2006 model cbr 125r aldım ve 7500 devirden sonra motosiklette aşırı bir vibrasyon oluyor yani aralıksız 1,5-2 saat kullanımda kollarım fln uyuşuyor ayrıca vibrasyon motorun sadece gidonun da değil koltuğunda da çok fazla hissediliyor ne yapmam gerekir bilgilendirirseniz sevinirim...7500 devirden sora zorladığım zaman gerçekten çok rahatsız ediyor11000 fln yaptım bi ara ama durum çok kötü oluyor bana yardımcı olurmusunuz ??
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
163
motor il e şase baglantı somun ları,saplamaları,vidaları bir kontrol et bakalım.Ne olcak aynı sonrun bende de var ama kanunide yapıyo daha hiçç bakmadımm sennbii bakalımda bende bakarım...
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
24
arkadaşlar bende honda vtx 600 kullanıyorum vibrasyon bendede eksozları açınca başladı ancak rahatsız edicek seviyede değil tabi sadece 120 km renini üstüne çıkınca başlıyo vibrasyon oda civataların gevşemesine neden oluyor eksoz sistemiyle oynarsanız fazla abartmayın makina ses çıkarsın derken ne orjinallik kalıyo nede kaliteli sürüş
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
250
slm motor tamırcısı ve satıcısıyım çin malı veya kore malı geçen hafta adam ıstanbuldan yenı almış regal raptoru daha 256 km de bana bı geldı her taraf yag sübablar laçka üst kapak çatlak devır daim bozulmuş nasıl kore malı pekı berna bende xj 400 var 81 model daha tık yok maşşallah sıralı dört bıde hava soğutma var bunda buna nasıl bışey olmuyor pekı
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
25
Selamlar,

Benzer sorunlari yasayan arkadaslara yardimci olabilecegini dusunuyorum...

Birkac hafta once CBF 600 aldim 2006 model. Bende de ozellikle 6000 devirden sonra artan bir titresim mevcut. Genel olaral bu motorda 5500 - 6500 devir arasinda karakteristik bir titresim mevcut oldugu soylenir. Buna ragmen motoru servisine goturdum test surusune tabi tuttular ve titresimin fazla oldugunu fakat bircok sebebi olabilecegini soylediler.

Iki temel konudan bahsettiler:

1 - Motor - sase baglantilari: baglantilardaki gerginlik, gevseklik yada dengesizlik.
2 - Motorun teknik ayarlari: Karburator hava kapaciklarinin acilip kapanma oranlarinin birbirinden farkli dengesiz olusu, ateslemedeki sorunlar vs.

Haftaya servise birakacagim detayli inceleyecekler bakalim sebep neymis ortaya cikar umarim. :)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
slm motor tamırcısı ve satıcısıyım çin malı veya kore malı geçen hafta adam ıstanbuldan yenı almış regal raptoru daha 256 km de bana bı geldı her taraf yag sübablar laçka üst kapak çatlak devır daim bozulmuş nasıl kore malı pekı berna bende xj 400 var 81 model daha tık yok maşşallah sıralı dört bıde hava soğutma var bunda buna nasıl bışey olmuyor pekı

valla azıcık ta şans işi sanırım, bizim patronun yeni aldığı audi a6 2 gün evvel beyni kilitlendi çekiciyle aldılar trafikten arabayı, alman malı ama cortladı. ben bi servise götüriim bu arada titreşimi ben kullandıkça az hissedilir olmaya başladı, gene bi baktırıcam. teşekkürler herkese.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
valla azıcık ta şans işi sanırım, bizim patronun yeni aldığı audi a6 2 gün evvel beyni kilitlendi çekiciyle aldılar trafikten arabayı, alman malı ama cortladı. ben bi servise götüriim bu arada titreşimi ben kullandıkça az hissedilir olmaya başladı, gene bi baktırıcam. teşekkürler herkese.

dediğin tamamen doğru..
unutmayalımki motosiklet fabrikalarının üretim bantları var ve her birinde aynı model olmasına karşın ayrı seri motosikletler üretiliyor
bunların birbiri arasındaki farklılıkta tamamen kullanılan makinaların birebir ayarlanamamasından ve üretim bantlarında çalışan işçilkerin el işçiliklerindeki kalite farkından kaynaklanıyor
kar taneleri gibi aynı gibi görünselerde birbirinden milimetrik farklılıkkları mevcut..

titreşim illaki olucaktır motorda ama önemli olan şey boyutu, belkide normal bir titrreşimdir..
titreşimin gene sebepleri açık egzoz, motor saplamalarının gevşemesi, zincirin bollaşması vs.. gibi sebeplerden kaynaklanır
ki servislere bakıma götürdüğünde ustalar normal şartlar altında test turu atıp genel sıkıntılarıda gidermeliler..
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
29
motor il e şase baglantı somun ları,saplamaları,vidaları bir kontrol et bakalım.Ne olcak aynı sonrun bende de var ama kanunide yapıyo daha hiçç bakmadımm sennbii bakalımda bende bakarım...


Geçen gün benim arka çamurluk titremeye başladı hatta tamirciye gidicektim ama farkettim ki çamurlugu tutan vidalar gevşemiş. vidaları sıkınca düzeldi..

Ara sıra vidaları kontrol edip sıkmakta yarar var ...
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
Geçen gün benim arka çamurluk titremeye başladı hatta tamirciye gidicektim ama farkettim ki çamurlugu tutan vidalar gevşemiş. vidaları sıkınca düzeldi..

Ara sıra vidaları kontrol edip sıkmakta yarar var ...

öğrenices işte zamanla :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bayanların tamir işine el atması garribime gitmiştir hep
bikaç ay önce taksimde cbr lı bi hatun yanıma geldi ve '6 alyanla 10 anahtarınız varmı' diye sordu:) o sırada motorun başında bekleyen artçısının da bi erkek olduğunu farkettim:) bizde alet olmadığı için kız taksileri çevirip sormaya başladı ve eleman haala motorun başında dikiliyorudu:mrgreen:
garip :p
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
ahhahha h :D
Kurdun ensesi neden kalındır? kendi işini kendi gördüğü için...:wiinkk:

bu arada benim de takımlarım çantamda mevcut her daim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
29
bayanların tamir işine el atması garribime gitmiştir hep
bikaç ay önce taksimde cbr lı bi hatun yanıma geldi ve '6 alyanla 10 anahtarınız varmı' diye sordu:) o sırada motorun başında bekleyen artçısının da bi erkek olduğunu farkettim:) bizde alet olmadığı için kız taksileri çevirip sormaya başladı ve eleman haala motorun başında dikiliyorudu:mrgreen:
garip :p

Pasif bir arkadaş demekki ::eek:hmy::

ahhahha h :D
Kurdun ensesi neden kalındır? kendi işini kendi gördüğü için...:wiinkk:

bu arada benim de takımlarım çantamda mevcut her daim.[/QUOTE bu güne

O takımlar hayat kurtarıyor gerçekten çok yararlı.. 15 sene evvel bir ingiliz anahtarı almıştım ve aldıgım günden beri hiç kullanmadım, geçen gün motorun çantalarını çıkarırken arka selenin vidayı yalama yaptım ve aklıma ingiliz anahtarı geldi ve vidayı çıkardım.. biraz alakasız oldu ama paylaşmak istedim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
145
Motosikleti
Pcx
regali 11.000 km kullandım,keeway superlight tan sonra limuzin gibi gelmişti :)
ben titreşim filan hissetmemiştim..
o motoru ithalatçısının aküyü kapatan plastik parçayı 45 gün getirmemesi ve geldiğinde 150 ytl istemesi sebebiyle satmıştım.
bir de kullananlar 10 binden sonra krank dağıtıyor filan yazıyordu sağda solda.
servisine gittim abi aslı astarı var mı bunların dedim.
evet , ben topluyorum regalleri, yedek parçadan vuracam voliyi dedi adam :)
dürüst esnaf :)
kıllandım ,hiç bir şikayetim yokken sattım regali
ha bide son zamanlarda titreşimden bir sinyal lambası düşmüştü..
yoksa çok güzel motordu regal yav.çinli minli..
sıfırı ne kadar şimdi?
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
22
Arkadaslar En Guzelı Motoa Bır Test Surusu Yapmadıktan Snra Arızanın Nerde Oldugunu Bılemeyız Gercı Deneyım Ve Tecrube Etmıs Arkadasların Bazıları Guzel Yorumlamıs
Ben Derımkı Deneme Test Surusu Yamadıktan Sonra Arızanın Nerde Oldugunu Bılemeyız.
Saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst