Motorcuların işe yarayan/yaramayan efsane çözümleri

Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
13
Dünyanın medeni ülkelerinde normal bir taşıt olarak görülüp saygı gören motosiklet ve kullanıcılarının işi çok kolay. Motorlar ucuz, benzin ucuz, ekipman çeşitliliği bol ve tabi ucuz. Ülkemizde bunların tamamen tersi bir durumda olunca ve para hep bir numaralı sorun olunca çözümleri de kıvrak zekamızla bulmaya çalışıyoruz. Çalışıyoruz da ne kasar başarılı oluyoruz, bilinmez. Bunları yardım etseniz de hep beraber bir toparlasak... Mesela
- Kışlık eldivene rağmen eller donunca içine bulaşık eldiveni giymek (işe yaramıyor)
- rüzgardan perişan olan göğsü korumak için montun içine gazete koymak (işe yarıyor ama soğuğa karşı değil)
Bunun gibi daha neler var, bir el atarsanız çok da güzel olur sanki.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Vergileri artıran, motosikleti teşvik etmeyen yöneticileri tekrar tekrar seçmek (İşe yaramıyor)
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Buğuyu önlemek için vizörün iç kısmına tıraş köpüğü sürmek. Kısmen işe yarıyor, birkaç gün dayanıyor sadece.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Hocam bunu biraz açar mısın eğer gerçekten işe yarıyosa kullanabilirim

Öncelikle vizörü güzelce yıkıyorsun. Tercihen ılık su ve sabun(bitkisel/organik olsun. Kimyasallar zarar verebilir).
Vizörün iç kısmına biraz tıraş köpüğü sıkıp, her yerine iyice yayıyorsun. Birkaç dakika kurumasını bekliyorsun.
Havlu kağıt/mikrofiber bezle silip parlatıyorsun.
Youtube'da bol bol örneği var. Mesela: https://www.youtube.com/watch?v=Z-mU3BAUcyM

Ancak vizör biraz bulanıklaşıyor. Çok nemli/yağmurlu havalarda içeride yoğuşma bile yapabilir. Tıraş köpüğünden oluşan tabaka, buharı yaymak yerine tutuyor. Bir yerden sonra damla damla akmaya başlayabilir. Bu yüzden sık sık uygulamak gerekiyor.

Buhar önleyici spreylerden(ucuzlarından) daha etkili. Denemesi bedava.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Montun içine yağmurluk giymek işe yarıyor , rüzgar vücudunuza değmiyor soğuğu önleyip önlememesi konusunda birşey diyemiyorum soğuk olmadığından.
İrc'nin kışlık lastikleri işe yarıyor fabrikasyon lastiklere göre ( internette yazıldığı gibi çöp kalitesi değil yağmurda iyi )
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Öncelikle vizörü güzelce yıkıyorsun. Tercihen ılık su ve sabun(bitkisel/organik olsun. Kimyasallar zarar verebilir).
Vizörün iç kısmına biraz tıraş köpüğü sıkıp, her yerine iyice yayıyorsun. Birkaç dakika kurumasını bekliyorsun.
Havlu kağıt/mikrofiber bezle silip parlatıyorsun.
Youtube'da bol bol örneği var. Mesela: https://www.youtube.com/watch?v=Z-mU3BAUcyM

Ancak vizör biraz bulanıklaşıyor. Çok nemli/yağmurlu havalarda içeride yoğuşma bile yapabilir. Tıraş köpüğünden oluşan tabaka, buharı yaymak yerine tutuyor. Bir yerden sonra damla damla akmaya başlayabilir. Bu yüzden sık sık uygulamak gerekiyor.

Buhar önleyici spreylerden(ucuzlarından) daha etkili. Denemesi bedava.


Eyvallah hocam.Saoalasın.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Montla sıçmak günlük sıkıntılarınızı ve aşk acılarınızı unutmanızda yardımcı olabilir de diyorlar :D

Neyse konumuza dönersek scottoiler zincir yağlayıcı kullanmak çok bi naneye yaramaz aslında. Yüksek hızlarda zincire damlatilan zincir savrulmaktan baska bi caciga yaramadigi gibi sagi solu da yag etmis olur. Kullanmayin
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Vergileri artıran, motosikleti teşvik etmeyen yöneticileri tekrar tekrar seçmek (İşe yaramıyor)

Evet evet diğer yöneticilerde sıraya girmiş bekliyorlardı.
Aman motosikleti teşvik edelim, vergileri düşürelim, mevcut mali yapıyı bozalım diye..

Komik beyinler..
 

cxe

Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
198
Gaz koluna lastik sarmak suretiyle motosiklette cruse control keyfi yasamak.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
pantolon üzerine yağmurluk giymek hakkaten esintiden kaynaklı üşümeyi keser mi?

hafta sonu motorumu almaya gitcem Ankara'ya, dönüşte soğuktan gebermeyeyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst