Motorcuların burçları? >>> Anketli >>>

Motosiklet Kullanan Dostlarımız, Burçlarınız neler? Buyrun Ankete..


  • Kullanılan toplam oy
    77
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden varmış.

boğa çıktı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

30 yaşından sonra yükselen burcun özelliklerini almaya başlar insan oğlu derler ya
peki kaç yaşından sonra alçalan burca geçiyoruz :D

Emekli olduktan sonra, tabi olabilirsek 😀

Oğlak burcuyum yükseleni alçalanı çinini bilmem. Japoncuyum ben.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Mutlaka öyledir ama sonuçta hayat tarzı kişinin karakterine göre değişecektir ve motosikletin de bir hayat tarzı olduğunu düşündüğümüzde özellikle ateş grubu diye tabir edilen Aslan, Koç ve Yay'ların motorcu camiasında çoğunlukta olmaları kuvvetle muhtemel.

O halde konuya anket ekleyelim, sizin için daha faydalı olacaktır.
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Moto GP'de yarışan motorcuların burçları :mrgreen: Oğlak çoğunlukta çıktı.

Andrea Dovizioso: Koç
Johann Zarco: Yengeç
Danilo Petrucci: Akrep
Maverick Viñales: Oğlak
Karel Abraham: Oğlak
Fabio Quartararo: Koç
Franco Morbidelli: Yay
Andrea Iannone: Aslan
Takaaki Nakagami: Kova
Cal Crutchlow: Akrep
Joan Mir: Başak
Aleix Espargaro: Aslan
Alex Rins: Yay
Jack Miller: Oğlak
Pol Espargaro: İkizler
Valentino Rossi: Koç
Hafizh Syahrin: Boğa
Francesco Bagnaia: Oğlak
Miguel Oliveira: Oğlak
Marc Marquez: Kova
Jorge Lorenzo: Boğa
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Şu Çin burcu muhabbetini ortaya atan hanginizdi 🙄 Bakmaz olaydım. “Odun domuz” diye burç mu olur?? İki gol birden yedim.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moto GP'de yarışan motorcuların burçları :mrgreen: Oğlak çoğunlukta çıktı.

Andrea Dovizioso: Koç
Johann Zarco: Yengeç
Danilo Petrucci: Akrep
Maverick Viñales: Oğlak
Karel Abraham: Oğlak
Fabio Quartararo: Koç
Franco Morbidelli: Yay
Andrea Iannone: Aslan
Takaaki Nakagami: Kova
Cal Crutchlow: Akrep
Joan Mir: Başak
Aleix Espargaro: Aslan
Alex Rins: Yay
Jack Miller: Oğlak
Pol Espargaro: İkizler
Valentino Rossi: Koç
Hafizh Syahrin: Boğa
Francesco Bagnaia: Oğlak
Miguel Oliveira: Oğlak
Marc Marquez: Kova
Jorge Lorenzo: Boğa

motogp bizden sorulur 😎
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Normal burç yay
Yükselen burç aslan
Alçalan burç kova
Çin burcu pozitif kaplan

İdeal burç,Gergedan
Yükselen burç,yılan
Ortalama burç,puma
Çin burç,atmaca

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

O halde konuya anket ekleyelim, sizin için daha faydalı olacaktır.

Adaş,Tam kafa dengi mod`sun

Şu reflektörlu yelek siparisini,alacagim diyerek sonradan tornistan yapan uyelerin gözune soka soka iri puntoyla belirtmen yok mu:cherry:

Tekerine daş,torpak ve bilimum haşarat değmesin..
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
burçlara inanmıyorum ama burcumun(ikizler) özelliklerine tamamen sahibim. tesadüf olsa gerek :D
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
627
Moto GP'de bir tane bile balık yokmuş.

Ben de diyorum bu yetenekle! beni niye almadı bu adamlar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İdeal burç,Gergedan
Yükselen burç,yılan
Ortalama burç,puma
Çin burç,atmaca

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------



Adaş,Tam kafa dengi mod`sun

Şu reflektörlu yelek siparisini,alacagim diyerek sonradan tornistan yapan uyelerin gözune soka soka iri puntoyla belirtmen yok mu:cherry:

Tekerine daş,torpak ve bilimum haşarat değmesin..

Abi 150₺’yi görünce bende tornistan oldum. Erkek adam sözünden dönmez diyin tekrardan ismimi ekleyeyim.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Abi 150₺’yi görünce bende tornistan oldum. Erkek adam sözünden dönmez diyin tekrardan ismimi ekleyeyim.

ucmak dereye gelirsem sarampolde ki beni yelekten tanirsin 😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

bu gun neredeyse yatiriyordu saliyor arka teker ama hissettirmiyor az gaza yuklensen hoop kucaga getirecek
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Çin’de de ateş burcu pozitif kaplan çıktım bu arada. Walla bayrama kadar sabredeyim. Bayramda sağa sola bende kaçabilirim belki motor ile. Mod’umuza teklifte bulunduydum cbr650f için. Mt-25 vereyim dedim. Adamda r1200gs adv de olunca sallamadı işte :queen:

Araba ile çok güzel ortam walla tavsiye ederim. 120’de titremiyor. Rüzgardan etkilenmiyor. Temiz ve mis :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

ucmak dereye gelirsem sarampolde ki beni yelekten tanirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------

bu gun neredeyse yatiriyordu saliyor arka teker ama hissettirmiyor az gaza yuklensen hoop kucaga getirecek

Sen uçmakdereye gel. Ben önden giderim. Sana göre çizgi ile hızı ayarlarım. Zevkin dibine vurursun. Bakarsın ben Muğla’nın o virajlarında gazlarım. Hayat bu belli olmaz :pl:
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Moto GP yarışçıları içinde Oğlak'ların bir tık daha fazla olması Oğlak burcunun inatçılığı ve dolayısıyla rekabetçiliği ile alakalı diye düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------


Keşke ben de başak olsaydım : ) başaklar çalışkan oluyor genelde, yay'lar çok tembel oluyor. Zaten dünyanın en zenginleri içinde bir araştırma yapmışlar, en az yay çıkmış. En çok başak, oğlak çıkmış.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
balık ne kadar da çok :) mavi yeşil alglere ve resiflere selam olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst