Motorcuların burçları? >>> Anketli >>>

Motosiklet Kullanan Dostlarımız, Burçlarınız neler? Buyrun Ankete..


  • Kullanılan toplam oy
    77
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Burçların kişilerin karakterleri üzerinde etkileri olduğunu düşünüyorum, ben de bir motorcu olarak diğer motorcuların burçlarını merak ediyorum. Ben yay'ım mesela ve yay burcu genel olarak özgürlüğüne aşırı düşkün olmasıyla ve bir ortamdan çok çabuk sıkılmasıyla bilinir. Bunların benim motosikletleri sevmemde etkisi olduğunu düşünüyorum. Siz de kendi burcunuzu yazar mısınız ....
 
Katılım
4 May 2018
Mesajlar
587
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kabul etsin orucuz herhalde.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
resmi burcum............. : YAY
yükselen burcum....... : AKREP
çin burcum.................. : TAVŞAN
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Her Burç'tan motorcu vardır. Allah kabul etsin :queen:
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Yay olmakla beraber helezon yayı mıyım yaprak yayı mıyım tam karar veremedim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------

resmi burcum............. : YAY
yükselen burcum....... : AKREP
çin burcum.................. : TAVŞAN

merak ettim baktım ejderiya burcu çıktım :D ne işe yarar bu :D
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Yay olmakla beraber helezon yayı mıyım yaprak yayı mıyım tam karar veremedim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------



merak ettim baktım ejderiya burcu çıktım :D ne işe yarar bu :D

bizde aslan burcuyla aynı kefeye koyuyolar. ve en önemli burçlardan biri çinde :D
bu arada ejderya çıkman için doğum tarihin takribi 1970 1980 arası olması lazım :D
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
yazınca çıkıyor ama doğum yeri ve saat istiyorlar :D

harbiden varmış.

boğa çıktı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

30 yaşından sonra yükselen burcun özelliklerini almaya başlar insan oğlu derler ya
peki kaç yaşından sonra alçalan burca geçiyoruz :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
burcu diye okudum , yanlış gelmişim gidiyom panpa
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Ooo baya "yay" varmış arkadaşlar. Ukalalık olmasın diye yazmamıştım ama yay burçlarında biraz da delilik oluyor :queen: manyak manyak hareketler yapar ara sıra.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Arkadaş fare burcu diye burçmu olurmuş.Moral falan kalmadı ben bunla nasıl yaşarım :) Aha gizli dostuda öküz diyoo.Hade ordann yaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
harbiden varmış.

boğa çıktı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

30 yaşından sonra yükselen burcun özelliklerini almaya başlar insan oğlu derler ya
peki kaç yaşından sonra alçalan burca geçiyoruz :D

Alçalan burç olayına pek bakmadım. Bakan var ise benide aydınlatsın. Yada gece bakar buradan paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

Arkadaş fare burcu diye burçmu olurmuş.Moral falan kalmadı ben bunla nasıl yaşarım :)

Domuzlar ve köpekler ne yapsınlar? :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

Ooo baya "yay" varmış arkadaşlar. Ukalalık olmasın diye yazmamıştım ama yay burçlarında biraz da delilik oluyor :queen: manyak manyak hareketler yapar ara sıra.

Biliyorsun değil mi? Yay burçları birden çok tutkulu olduğu şeylerden nefret etmeye de başlarlar. Motorumun yüzünü görmek istemiyorum şuan.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bende kova burcuyum. Genel olarak özgürlüğüne düşkün insanın elbet birgün hayatının motosikletle buluşacağını düşünüyorum
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
8
Bende kova burcuyum. Genel olarak özgürlüğüne düşkün insanın elbet birgün hayatının motosikletle buluşacağını düşünüyorum

Benim kardeşim kova, o da motor hastası :D demekki kovalar da normal değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

benim sinir sistemim biraz bozuk olduğu için ben ara sıra değil de hep yapıyorum. :D

Aman dikkat, yay burçları gerçekten biraz fazla risk alıyor. Bu kadar risk almayı seven bir karakterin riskli işlerde çalışması ya da riskli hobiler edinmesi pek hayra alamet değil :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

Her Burç'tan motorcu vardır. Allah kabul etsin :queen:

Mutlaka öyledir ama sonuçta hayat tarzı kişinin karakterine göre değişecektir ve motosikletin de bir hayat tarzı olduğunu düşündüğümüzde özellikle ateş grubu diye tabir edilen Aslan, Koç ve Yay'ların motorcu camiasında çoğunlukta olmaları kuvvetle muhtemel.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst