Motorculara saldıran adam dayak yedi,bir ilginç motovloger vakası daha...

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Bu konu zaten açıldı, trafikte kavgaya tutuşmak yanlış. Herkes sinirlerine hakim olmalı. Duygusal davranıyoruz sonra mantık göçüp gidiyor ve aradan zaman geçince "ne yaptım ben" diye soruyoruz kendimize.

Kavga isteyen dövüş sporlarına yazılsın, hadi.. hadi burası ring değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumu takip etseniz bu konu zaten açıldı, :farao:
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Bravo çok güzel saçmalamışsınız elde eldiven yok kafada kask yok hiçbir ekipman yok bit kadar motorla minibüsçüye kafa tutmak kavga etmek var ama..

Bunun gibi dialoglara girdiği anda kavga etme ihtimalinin çok yüksek olduğunu bile bilmiyor belli ki yeni kullanmaya başlamış barzo.. Minibüsçü zaten adı üstünde minibüs kullanıyor trafikte bir minibüs gördüğün anda uzaklaşman gerek içindekilere delikanlılık yapmak değil. Eğer yaparsan da sürekli dayak yeme ihtimaliyle yaşar durursun.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Adam seni adamdan saymaz birde üstüne atlayıp motorunu yatırınca beyefendi lütfen sakin olalım dersin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Servis aracındaki ayı tam dayak arsızı olmuşken emaneti çekerek puanları toplamış.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Adam kafasına yediği onca yumruğa rağmen arabasına binip gidebiliyor, yüzünde tek damla kan yok, hasar yok.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Motorcular minibüse neden daldı şahsen ben anlamadım.:silent: Videoyu telefondan izledim belki kaçırdığım bir şeyler vardır.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
1:10'da keline keline yediği yumruklar ve 1:22'de alnının çatına kaskla kafa yemesi sonucu iq'su 20-30 düşmüş olabilir .
hem motora çarptır, hem dayak ye, hem karı gibi emanet çekmeye koş sonra da elinde emanetle bi daha dayak de. olacak iş mi ..

edit: kasksız motora binen arkadaşı kınıyorum, hem nakavt edemediği için hem motora binerken kask takmadığı için, kaskı olan arkadaş kafasında kaskla gömdü kafayı mis
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Daha önce paylaşılmış galiba ben kaçırmışım.
Trafikte kavgadan mümkün olduğunca kaçınmak gerek. Dövdükleri elemanda silahta olabilirdi ve direk bok yolu. Böyle şeylere hiç gerek yok muhatap olma devam et
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Trafikte mümkün olduğunca kavgadan kaçınmalı. Kimse kimseyi şiddetle , hakaretle yola getirmeye çalışmasın. Ortaya böyle çirkin, anlamsız görüntüler çıkıyor.Daha kötüleri de var yok değil , ağır yaralanmalar, ölümler... Ne için? Bir hiç.

Gelelim mevzu çıkaranlara , bu videodaki motosikletli gençlere ; eğer altındakinin de bir araç olduğunu iddia ediyorsan (hepimizin çabası bu yönde) o zaman gerektiği gibi nizami kullanacaksın . Öyle babanın tarlası gibi yolu ortalayıp 20 km/h hızla ağızını gözünü ayırıp , sağa sola geçmeyeceksin. Bunu motosikletle değil , hangi motorlu araçla yaparsan yap aynı şekilde tepki alırsın, kornalanırsın , küfür yersin.

Trafikte şiddete Hayır! Öncesinde bilinçsizliğe , eğitimsizliğe , bencilliğe hayır!
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
aynı konu zaten vardı ama ben bundan ziyade başka şeye kızıyorum. yaa arkadaşım kup kuru video koyup bırakmışsın, insan biraz bir şeyler yazar yani videoyu ne amaçla koydun yada ne düşündün de koydun?

kup kuru sap gibi videoyu koy git olmaz böyle. elini sallayan konu açıyor sonra biz yorum yapınca boş konuşuyor diyorlar. ben en azından her allahın günü konu açmıyorum dimi?

mesela bende şiddete karşıyım ama konu sahibine karşı şiddet kullanmak isterdim çünkü beni uyarmak yerine terslemeyi seçti ve şimdi bende ona hak ettiği yorumu yaptım.... evet, senin konu açma anlayışın da bana ters. forumu kirletiyorsunuz hem aynı konulardan açarak hemde kup kuru içeriksiz sadece link koyarak.
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
1:10'da keline keline yediği yumruklar ve 1:22'de alnının çatına kaskla kafa yemesi sonucu iq'su 20-30 düşmüş olabilir .
hem motora çarptır, hem dayak ye, hem karı gibi emanet çekmeye koş sonra da elinde emanetle bi daha dayak de. olacak iş mi ..

edit: kasksız motora binen arkadaşı kınıyorum, hem nakavt edemediği için hem motora binerken kask takmadığı için, kaskı olan arkadaş kafasında kaskla gömdü kafayı mis

Hangi videoyu izledin bilader sen adamı biri tutuyor diğeri vuruyor, 3. Gelen kişi kasklıda kafa atmıyor dayak yiyen adam kafa atıyor kaska..
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
aynı konu zaten vardı ama ben bundan ziyade başka şeye kızıyorum. yaa arkadaşım kup kuru video koyup bırakmışsın, insan biraz bir şeyler yazar yani videoyu ne amaçla koydun yada ne düşündün de koydun?

kup kuru sap gibi videoyu koy git olmaz böyle. elini sallayan konu açıyor sonra biz yorum yapınca boş konuşuyor diyorlar. ben en azından her allahın günü konu açmıyorum dimi?

mesela bende şiddete karşıyım ama konu sahibine karşı şiddet kullanmak isterdim çünkü beni uyarmak yerine terslemeyi seçti ve şimdi bende ona hak ettiği yorumu yaptım.... evet, senin konu açma anlayışın da bana ters. forumu kirletiyorsunuz hem aynı konulardan açarak hemde kup kuru içeriksiz sadece link koyarak.

videodan ve başlıktan anlamayacak kadar salaksan ben ne yapayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

Forumu takip etseniz bu konu zaten açıldı, :farao:


sen git abs'nle oyna,her seye karisma.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
tutmayın beni, azını burnunu kıracağım bu adamın tutmayın!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşam ShowHaber'de görürüz : MOTORCU TERÖRÜ !
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst