Trafikte mümkün olduğunca kavgadan kaçınmalı. Kimse kimseyi şiddetle , hakaretle yola getirmeye çalışmasın. Ortaya böyle çirkin, anlamsız görüntüler çıkıyor.Daha kötüleri de var yok değil , ağır yaralanmalar, ölümler... Ne için? Bir hiç.
Gelelim mevzu çıkaranlara , bu videodaki motosikletli gençlere ; eğer altındakinin de bir araç olduğunu iddia ediyorsan (hepimizin çabası bu yönde) o zaman gerektiği gibi nizami kullanacaksın . Öyle babanın tarlası gibi yolu ortalayıp 20 km/h hızla ağızını gözünü ayırıp , sağa sola geçmeyeceksin. Bunu motosikletle değil , hangi motorlu araçla yaparsan yap aynı şekilde tepki alırsın, kornalanırsın , küfür yersin.
Trafikte şiddete Hayır! Öncesinde bilinçsizliğe , eğitimsizliğe , bencilliğe hayır!