- Konu Yazar
- #1
Motovlog sektörü 2011-2012 yıllarında yeni yeni başlamışken, insanları bilgilendirmek-bilinçlendirmek ve farkındalık oluşturmak adına bunun iyi bir fikir olabileceğini düşünmüştüm ta ki kaskına kamera takıp ünlü olma peşinde koşanlar YouTube'a video yüklemeyi öğrenene kadar... Artık, bu tip motovloggerlar yüzünden insanlar bilinçlenmek şöyle dursun, motosiklet ve sürücüleriyle alay eder duruma geldi. Ben de ne yazık ki bir sürücü olarak motorcuları eleştiren ve (Söylediğiyle yaptığı tutmadığı için) alay eden taraftayım. Konuşmamı, anlattıklarımı özetleyen videolar ile bitiriyorum.