(MOTORCULAR) Dalga Geçilecek Duruma Düştük, Farkındalık Oluşturalım Derken

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Motovlog sektörü 2011-2012 yıllarında yeni yeni başlamışken, insanları bilgilendirmek-bilinçlendirmek ve farkındalık oluşturmak adına bunun iyi bir fikir olabileceğini düşünmüştüm ta ki kaskına kamera takıp ünlü olma peşinde koşanlar YouTube'a video yüklemeyi öğrenene kadar... Artık, bu tip motovloggerlar yüzünden insanlar bilinçlenmek şöyle dursun, motosiklet ve sürücüleriyle alay eder duruma geldi. Ben de ne yazık ki bir sürücü olarak motorcuları eleştiren ve (Söylediğiyle yaptığı tutmadığı için) alay eden taraftayım. Konuşmamı, anlattıklarımı özetleyen videolar ile bitiriyorum.


 
Katılım
23 Mar 2018
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahahah anlatım süper. :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
her şeyin bktan yürüdüğü bir ülkede böyle şeyler normal ya, haliyle o videoları yapan lavuk da dışardan gördükleriyle yalan yanlış komediyi iyi yapıyor
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
Mizah bence gayet yerinde, güldürdü. Adam haklı beyler :)

He görsellerin çoğu, belki de hepsi Amerika'dan.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Bu güne kadar motorculardan Altın Elbiseli Adam harici hiç bir yayıncıyı takibe almamıştım. Oda rahmetli olunca takibi bıraktım.

Bu andan itibaren tek takip ettiğim kanal bu olacak.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Buna mizah deniyor. Alay edilmek farklı birşey. Gayet de yerinde bir mizah anlayışı bence.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
paylastıgın ıyı oldu kanala abone olayım barı . dalga konuusuna gelınce vıdeolardan bahsedıyorsan saglam mızah dönmüş .
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Doğru trafikte kafasına kamerayı takıp olay arayan binlerce motor sürücüsü yok mu özellikle genç yaşlardaki arkadaşlarımız.Onlar yüzünden bize de saygı kalmıyor git gide...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Mizah ama IQ'su oldukça düşük bir mizah. Magazin programlarında arka planda konuşan iğrenç ses kalitesinde.
 
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
118
Arkadaş ben bilgiye açım. Mizah arasam komedi filmi izler ya da mizah dergisi okurum. Bilgi paylaşımı maksadıyla bu siteye girer, okuyarak anlamadığım birşeyi görerek anlamak için malum video sitesini kullanırım. Sizin kullanım amacınız farklı olabilir kesinlikle. Bunun adı özgürlüktür. Ama bnm oyum gereksiz, aşağılayıcı ve bilgi paylaşmaktan çok uzak faydasız bir paylaşım silsilesi olduğu yönünde.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Arkadaş ben bilgiye açım. Mizah arasam komedi filmi izler ya da mizah dergisi okurum. Bilgi paylaşımı maksadıyla bu siteye girer, okuyarak anlamadığım birşeyi görerek anlamak için malum video sitesini kullanırım. Sizin kullanım amacınız farklı olabilir kesinlikle. Bunun adı özgürlüktür. Ama bnm oyum gereksiz, aşağılayıcı ve bilgi paylaşmaktan çok uzak faydasız bir paylaşım silsilesi olduğu yönünde.

Bu postu; -AŞAĞILAYICI- motosikleti ve vlog işini yukarıda tanımladığım amaçla kullananları aşağılamak, -GEREKSİZ- 1000 tane gereksiz post atılacağına 1 tane atılsın(Bkz. Osmanlı taht kavgaları) da insanlar bir şeylerin farkına varsın, ota çöpe trafikte millete saldırıp sonar sopa yediği videoyu foruma atmasın, -BİLGİ PAYLAŞMAK- (Video içeriği) Trafikte her türlü haltı yapıp, 1 hata yapan otomobil sürücüsüne sallamanın ne kadar aptalca olduğu ve ne kadar aptalca gözüktüğü bilgisini paylaşmak için attım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst