- Katılım
- 2 Şub 2013
- Mesajlar
- 1
a
arkadaşlar motoran torro100'ü 2011 de sıfır aldım üzerinde 600 km dolana kadar 60 geçme yazıyodu.. ben bi motorsikletçi arkadaşıma danıştım.. ve 2 depo sonra bas bişey olmaz dedi bastım 120 yi gördü ama daha fazla gitmedi zaten gitmez.. bide şunu söleyim 15 tl benzinle 100 km yol yapıyo ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
biraz temiz baksaymışsın motora belki böle olmazmış kardeşim
arkadaşlar motoran torro100'ü 2011 de sıfır aldım üzerinde 600 km dolana kadar 60 geçme yazıyodu.. ben bi motorsikletçi arkadaşıma danıştım.. ve 2 depo sonra bas bişey olmaz dedi bastım 120 yi gördü ama daha fazla gitmedi zaten gitmez.. bide şunu söleyim 15 tl benzinle 100 km yol yapıyo ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
biraz temiz baksaymışsın motora belki böle olmazmış kardeşim