Motora yeni başlayavağım vitesli düşünüyorum bu nasıl?

Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
38
Arkadaşlar ben ilk motorumu mondial mcx150 olarak almayı düşünüyorum ilan şu https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acil-evraklar-tam-satisa-hazir-601108776/detay adam 2000 olur dedi kaportada 300-400 liralık masraf varmış ama yürüre engel yok dedi ne diyorsunuz? En önemli özelliği benim için hangi viteste olduğumu göstermesi benim için alacağım motorda vites göstergesi olmak zorunda kimine gereksiz gelebilir ama ben o türü seviyorum. Neyse kaporta çok önemli midir? İlla ki önemlidir ama yani sürerken bir sıkıntı olur mu? Adama sordum ben sıkıntısız kullanıyorum dedi. Siz bu konuya ne diyorsunuz. Resimlerden anlaşılan bir sıkıntı var mı? Çünkü taaa ataşehire gideceğim yani sırf görmek için gidemem siz bir bakın yine de.
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
51
Mondial 150 vulturelere bakabilirsin onlarda vites göstergesi olması lazım nispeten kaliteli bir motor çinlilerin arasında
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Merhaba,
Aklını karıştırmak istemem ama sormuşsun, resimlerden ben birşey anlayamadım, belli olmuyor.
Bence düzgün bir satıcı değil, tanımam etmem ama ben satacak olsam doğru düzgün fotoğraf çekip o şekilde ilana koyardım.

Bütçen nedir bilmiyorum, illa bunu alacaksan detaylı fotoğraf iste, buraya ekle daha çok fikir yada yardım alırsın diye düşünüyorum.

İyi geceler.
 
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
38
Öncelikle yazım tarzınız için çok teşekkür ederim. Forumlarda sizin gibilerini bulmak zor. Konuya gelirsek sizin 2.elde vites göstergeli 2500TL bandında öneriniz var mı? Not: Bajaj felan buldum ama ruhsatsız. Onlara da güvenemiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ------

@patatesağacı
Fiyat biraz tuzlu geldi.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
Günaydın,
2500 tl civarında çok düzgün birşey çıkarmı bilmiyorum, araştırmak lazım.
Tavsiye olarak ybr 125 derim ama biraz daha eklemek lazım bütçeye. Bir arkadaşım 50binde aldı Bi 50binde kendisi yaptı.

Çokta zam geldi motosikletlere ve Herşeye, bizim insanımız da sever fiyat artırmayı, işin zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:37 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...binden-satilik-yamaha-ybr-125-602037175/detay

Nerelisin bilmiyorum ama örnek amaçlı koydum bu ilanı, bence böyle motosiklet kovala illa denk gelir.

2500 alacağın Çinli seni baya yorar, zamanında beni yormuştu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:42 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-601845084/detay

Buda güzel aslında arkadaş temiz birine benziyor.
 
Katılım
26 Ağu 2018
Mesajlar
38
Günaydın,
2500 tl civarında çok düzgün birşey çıkarmı bilmiyorum, araştırmak lazım.
Tavsiye olarak ybr 125 derim ama biraz daha eklemek lazım bütçeye. Bir arkadaşım 50binde aldı Bi 50binde kendisi yaptı.

Çokta zam geldi motosikletlere ve Herşeye, bizim insanımız da sever fiyat artırmayı, işin zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:37 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...binden-satilik-yamaha-ybr-125-602037175/detay

Nerelisin bilmiyorum ama örnek amaçlı koydum bu ilanı, bence böyle motosiklet kovala illa denk gelir.

2500 alacağın Çinli seni baya yorar, zamanında beni yormuştu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:42 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-601845084/detay

Buda güzel aslında arkadaş temiz birine benziyor.


İyi Öğlenler,
Hocam maalesef oralara uzağım. Kocaelide ikamet ediyorum. Kocaeli, İstanbul ikilemi arasında dolaşıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst