Motora Yeni Başladım

Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
merhaba herkese ben şşu son zamanlar motorlara baya bi merak saldım önümüzdeki yaz motor ehliyetine girip hayırlısıyla bi ehliyet alıcam fakat ehliyetten önce bir motor almak istiyorum. motora başlangıç için hangi tür motorlar önerirsiniz ? işin şu kısmıda var ben debriyajlı motor kullanmayı bilmiyorum cub tarzı motor kullandım sadece . aklımda modenas gt 135 var 4500 tl civarlarında fiyatı var birde debriyajlı olan honda cbr 125r var ikinci el fiyatı 4000tl civarı... siz olsanız ne yapardınız debriyajlı motor kullanmayı öğrenip honda cbr 125r mı alırdınız yoksa modenas gt 135 i mi tercih ederdiniz ?
Ayrıca debriyajlı motor kullanımı hakkında kalkış sürüş durma debriyaj kullanımı vs.. şeyler hakkında bilgi verirseniz sevinirim..
Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkürler..
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
merhaba herkese ben şşu son zamanlar motorlara baya bi merak saldım önümüzdeki yaz motor ehliyetine girip hayırlısıyla bi ehliyet alıcam fakat ehliyetten önce bir motor almak istiyorum. motora başlangıç için hangi tür motorlar önerirsiniz ? işin şu kısmıda var ben debriyajlı motor kullanmayı bilmiyorum cub tarzı motor kullandım sadece . aklımda modenas gt 135 var 4500 tl civarlarında fiyatı var birde debriyajlı olan honda cbr 125r var ikinci el fiyatı 4000tl civarı... siz olsanız ne yapardınız debriyajlı motor kullanmayı öğrenip honda cbr 125r mı alırdınız yoksa modenas gt 135 i mi tercih ederdiniz ?
Ayrıca debriyajlı motor kullanımı hakkında kalkış sürüş durma debriyaj kullanımı vs.. şeyler hakkında bilgi verirseniz sevinirim..
Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkürler..

Ondan once ehliyet alman daha mantikli ve daha sonrada egitim :) cok almak istiyosan yinede honda tartismasiz
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
teşekkürler başka yorumlarınızı da bekliyorum
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
Ehliyete yazıl 500 falan tutar korumalıklarını al 750 tutar.2.500 e bi tane ybr al 750 tl de cebine kalsın keyfine bak :cat:
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
dostum ben sana gelecek yorumları özetleyim...önce ehliyet diyecek herkes haklı olarak ve sonrasında koruma ekipmanları ondan sonra da küçük cc ile başla diyecekler ki bunların hepsini ben de diyorum...çünkü motosiklet işi şakaya gelmez anında tükürür atar seni...tüm bunlar için önce ehliyet ve eğitim şart...ehliyetin olacakki herhangi bir kaza anında kendini haklı çıkarabilesin bunun haricinde ne yaparsan yap kimse seni haklı görmez sonra koruma ekipmanların olacak ki vücudunu kaborta niyetine kullanmayasın..kask,mont,pantolon şart...bunlar seni sadece kazadan korumayacak...soğuktan koruyacak,rüzgarın içine işlemenden koruyacak hatta ve hatta kırklı yaşlara geldiğinde seni kan işemekten kurtaracak ondan dolayı bunlar şart.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
fakat hala asıl soruma net bi cevap alamadım.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Yaşadığın şehir de bu seçimde önemli rol oynar.

Cub kullandığını belirtmişsin. Ondan bundan mı kullandın ne kadar kullandın?

Emaneten kullandığını varsayarsak, bende 100 lük scooter var,

daha önce hiç motorum olmadığı için motor nedir nasıl kullanılır

nerede durur bilmediğim için aldım. Henüz 1200 li kmlerdeyim

ama şimdiden yetmemeye başladı. AMA; trafiğe alışmak

motoru tanımak + - lerini görmek bakımından scooter en ideal olanı.

Cub da aynı. Yarı otomatik. Aynı şekilde motoru tanıman için güzel seçim.

Şu var ki; cubla başlayıp öğrenip cbr tarzı ss motorlara geçmek

daha güvenli daha tatminkar bir sürüş vaadediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst