Motora ek olarak analog gösterge takma şansımız varmı

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selamun aleyküm,
Haftosonu B sınıfı ehlietimi çevirttirmeye gidiyorum, 2 hafta içinde adresime yeni ehliyetim geliyor sayılır.
"ALLAH" nasip ederse honda cbr 125de geliyor önümüzdeki haftalarda. Cbr 125 in gösterge dijital maalesef.
Analog gösterge takma şansım cbr 125e???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Bugün de bir arkadaş; "analog göstergenin yanında dijital gösterge de takabilir miyiz?" diye bir soru sormuştu forumda :) elbette mümkün. Bunun için sahibinden.com adresinde analog km saati olarak aratabilirsin. Zevkine bağlı olarak aralarından birini seçebilirsin.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
bende diyorum neden bu aralar motosiklet kazaları arttı. Meğer yoldan çok göstergelere bakmaya başlamış insanlar :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2015
Mesajlar
30
bende diyorum neden bu aralar motosiklet kazaları arttı. Meğer yoldan çok göstergelere bakmaya başlamış insanlar :mrgreen:
Allah göstergemesin:mrgreen: göstergeye çok baktigimizdan değilde iyi göründüğü için. İnsanı motoruna daha çok bağlıyor boyle değişiklikler yapmak
Bu arada Cbr'ın göstergesi çok güzel bence
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün de bir arkadaş; "analog göstergenin yanında dijital gösterge de takabilir miyiz?" diye bir soru sormuştu forumda :) elbette mümkün. Bunun için sahibinden.com adresinde analog km saati olarak aratabilirsin. Zevkine bağlı olarak aralarından birini seçebilirsin.

Sağolun teşekkür ederim,
abi peki montaj yapmak için motoru indirmekmi gerekiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------


İlla göstergede çubuk olacak be güzel kardeşim.
İbre olmadan tadı çıkmıyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

bende diyorum neden bu aralar motosiklet kazaları arttı. Meğer yoldan çok göstergelere bakmaya başlamış insanlar :mrgreen:

Kardeş adamlar biz bakmayalım diemi koymuş oraya,
şaka falan biyana kardeşim motor dikkat işi 1 saniye bile dikkat dağılınca öbür tarafa geçme ihtimali oluyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Allah göstergemesin:mrgreen: göstergeye çok baktigimizdan değilde iyi göründüğü için. İnsanı motoruna daha çok bağlıyor boyle değişiklikler yapmak
Bu arada Cbr'ın göstergesi çok güzel bence

Tam olarak bende bunu anlatmak istemiştim kardeşim,
bişeyler seni motora bağlayacakki tadı çıksın be kardeşim...
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Yok yok hayır sadece elektrik tesisatına monte etmek gerekiyor. Normal gösterge paneline giden kablolardan birer kablo çekmek gerekiyor yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
125
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok yok hayır sadece elektrik tesisatına monte etmek gerekiyor. Normal gösterge paneline giden kablolardan birer kablo çekmek gerekiyor yani.

Sağolasın abi, kusura bakmayın sizide meşgul ediyorum ama bir soru daha sormak istiyorum izninizle;
motora takarken aküyü devreden çıkarmak gerkiyormu abi
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Sağolasın abi, kusura bakmayın sizide meşgul ediyorum ama bir soru daha sormak istiyorum izninizle;
motora takarken aküyü devreden çıkarmak gerkiyormu abi

Estağfirullah burası paylaşım platformu yardımlaşmanın , bildiklerini paylaşmanın yeri. Dilediğiniz kadar soru sorabilirsiniz. Bilgi paylaştıkça çoğalır. Kısa devre yapıp sigorta kesebilme ihtimalinize dayalı olarak çıkarmanızda fayda var diyorum. Elektrik konusunda pek bilgim yok bunu bilen bir usta ile yapmanız çok daha doğru olacaktır. Yada forumda serkanADH13 http://www.motosiklet.net/forum/members/serkanadh13-25774.html ustama sorabilirsiniz. En ayrıntısına kadar cevaplayacağından şüpheniz olmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst