- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selamun aleyküm,
Haftosonu B sınıfı ehlietimi çevirttirmeye gidiyorum, 2 hafta içinde adresime yeni ehliyetim geliyor sayılır.
"ALLAH" nasip ederse honda cbr 125de geliyor önümüzdeki haftalarda. Cbr 125 in gösterge dijital maalesef.
Analog gösterge takma şansım cbr 125e???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Haftosonu B sınıfı ehlietimi çevirttirmeye gidiyorum, 2 hafta içinde adresime yeni ehliyetim geliyor sayılır.
"ALLAH" nasip ederse honda cbr 125de geliyor önümüzdeki haftalarda. Cbr 125 in gösterge dijital maalesef.
Analog gösterge takma şansım cbr 125e???
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...