- Katılım
- 11 Eki 2012
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar uzun süredir araba almayı düşünüyordum ama işyerinden ayrılma sebebi ve yeni işim eskisinden daha az kazandırdıgı için istediğim aracı alacak kadar para biriktiremiyorum bankada 10bin lira nakit param mevcut son 1-2 aydır motor ilanlarına bakıyorum forumda yazılanları okuyorum açıkcası 7bin lira kredi çekip 600lük bir motor alsammı diye çok düşündüm ama forumda ve altınelbiseli adamın videolarında direk intihar,motoru tutamama v.s. vazgeçtim şimdi aklımda 250cc lik honda cbr yada kawazaki ninja 2 sinden birisi var ama şunu demek istiyorum hiç motor tecrübem yok 250 cc'demi başlamak için çok yüksek altınelbiseliadam cbr250 yi yeni başlayanlar için videoda tavsiye ediyordu ama forumda 250cc yede çok tepki var yeni başlayanlar için hondanın sürücü kursarına felan gitsem eğitimini alsam 250 lik bir motor ile başlama şansım olabilirmi schooter tarzı motorlar hiç hoşuma gitmiyor açıkcası sport görünüme sahip motorlar daha cok ilgimi çekiyor ama vespa motorlarda bi hoş tatlı duruyor:cherry::cherry: 250 lik olmassa vespa'da alabilirim, işin özü yeni başlayan birisi için 250 lik bir motor fazlamı gelir ?? yoksa 250 lik bir motor idealmi kullanabilirmiyim ?? yoksa kullanamazmıyım, düzgün yorum yapmıyacak sanki 1000 lik bir motor alacakmışım gibi konuşacaksanız mesaj sayınızı başka yerde yükseltmeyi deneyiniz...bu arada boy 1 69 kilo 65:queen: