Motor yükseltmek için çok daha iyi modeller şart mı?

Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Öncelikle herkese selamlar.
Daha önceki konulardan tanıyanlar olabilir, iş ve okul sebebiyle motor değişimi yapamadım.
3 Yıldır nefret ederek bindiğim Cygnus L'yi artık değiştirmek istiyorum.
Sıfır olarak aldığım motorun hiçbir anından zevk almadım, ne gidiyor ne az yakıyor konforsuz bir şey bu.
Ancak motor sürmek benim için artık bir heves değil, sadece kısa mesafeleri gidebileceğim bir araç. Bu nedenle tam olarak bir yükseltme sayılmıyor yaptığım şey. Yani sadece daha iyisi diyebilirim. Çok iyi olmayan bir araba var elimde iyi kötü götürüp getiriyor, bu yüzden motoru sadece içimdeki az bir heves ve şehir içi günlük kullanım için istiyorum...

Kullanacağım şartlar:
Genellikle şehir içi kullanım.
Bazı günlerde gezmek, (yukarıları doğru gittiğim zamanlarda çekiş lazım)
Yakıt ve performans açısından sıkıntı çıkarmayacak.

Şimdilik 10bin gibi bütçe söyleyebilirim. Dediğim gibi çok büyük bir yükseltme değil, mantık olarak buna bineceğime başka bir motora bineyim mantığı aslında. Önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
931
CBF ve YBR size gider bence. Daha fazla güç istiyorsanız RTR180 de ideal ben çok beğendim şahsen.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Cygnus L’yi maalesef bende kullandım. Yamaha Demet’e bin şahit ister. İstersen amacına yönelik Honda activa s yeni kasa yada eski spacy 110i’lerden al. Herşey değişecek. İlla vitesli Alman yada büyük cc Alman gerekmiyor. Belirttiğin kriterlerde sana konfor lazım anladığım kadarıyla. Aralarında da dağlar kadar fark vardır. Üniversitede paket serviste ikisini de kullandım ve daha nicelerini. Cygnus bana kalınca, elim ayağım titriyordu sinirden.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
O paraya güç açısından tatmin edecek bildiğim kadarıyla sadece sym wolf alabilirsiniz
 
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
176
Vitesli olması konusunda pek net değilim, sanki otomatik olursa ihtiyaçlarımı daha çok karşılar gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

Cygnus L’yi maalesef bende kullandım. Yamaha Demet’e bin şahit ister. İstersen amacına yönelik Honda activa s yeni kasa yada eski spacy 110i’lerden al. Herşey değişecek. İlla vitesli Alman yada büyük cc Alman gerekmiyor. Belirttiğin kriterlerde sana konfor lazım anladığım kadarıyla. Aralarında da dağlar kadar fark vardır. Üniversitede paket serviste ikisini de kullandım ve daha nicelerini. Cygnus bana kalınca, elim ayağım titriyordu sinirden.

AYnen öyle iğrenç bir şey ya.
Deligth önerir misin peki dostum
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
o bütçe ile ben ns 200 , sym wolf araştırıyorum sende bir düşün.

vitessiz der isen yorumum yok, hiç ilgimi cekmiyor o tür motorlar (xmax haric)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst