- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandır eşimle birlikte 2 tekerlek hayali ile yatıp kalkıyoruz..
Hatta bu hefesimizi biraz bodrumda eniştemin aprilla 250 cc ile telafi ettik ama aklımız kalmadı değil..:salut:
aslında konuyu uzatmak istemiyorum..biraz araştırma içindeyiz çok ucuza alıp mondial gibi bir sene sonra her tarafından ses gelen bir motor istemiyorum
bir şekilde borca harca girerek bu tutkumuzu en sonunda gerçekleştirmek istiyoruz ve inanıyoruz başaracağız :cat:
Şimdi modellere baktımda KYMCO XCITING 250..........8.716 YTL fiyatı ve görünüşü ile çok güzel duruyor ama 1.000 YTL daha versem piaggo alırım..bu motor gerçekten değer mi ?:silent:
veya SYM GTS-250. ...........7.680 YTL.
APRILIA ATLANTIK 250.............6.990 YTL modelleri nasıl ?
Biraz karışık oldu galiba
ale: ama motor tutkusu ve seçememezlik eni bu noktalarda getirdiii
r:
r:
r:
Kısaca eşimle huzur içinde kullanabileceğimiz aranızda olacağımız aldımı kafamızda soru işaretleri bırakmayacak bir motor arıyoruz..bütçemiz 3*5 belli..7-9 arası gibi...
yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorummm sevgili ailemmm
Hatta bu hefesimizi biraz bodrumda eniştemin aprilla 250 cc ile telafi ettik ama aklımız kalmadı değil..:salut:
aslında konuyu uzatmak istemiyorum..biraz araştırma içindeyiz çok ucuza alıp mondial gibi bir sene sonra her tarafından ses gelen bir motor istemiyorum
Şimdi modellere baktımda KYMCO XCITING 250..........8.716 YTL fiyatı ve görünüşü ile çok güzel duruyor ama 1.000 YTL daha versem piaggo alırım..bu motor gerçekten değer mi ?:silent:
veya SYM GTS-250. ...........7.680 YTL.
APRILIA ATLANTIK 250.............6.990 YTL modelleri nasıl ?
Biraz karışık oldu galiba
Kısaca eşimle huzur içinde kullanabileceğimiz aranızda olacağımız aldımı kafamızda soru işaretleri bırakmayacak bir motor arıyoruz..bütçemiz 3*5 belli..7-9 arası gibi...
yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorummm sevgili ailemmm

