Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hondanin gostergesinde sanirim bitek km gostergesi vardi ve onler diskliydi,kalite ve motorda bi bajajdan iyide olsa,bajaj dahami ic acici ne,karar yine sizin tabiki
Güle güle kullanın. Far, debriyaj ayarını yaptırmayı unutmayın, aküde sorun yaşarsanız muhakkak servise gidin. Her küçük cc motor gibi lastiklere dikkat edin yeterli.