15 yaşındaki, bıyıkları yeni terlemeye başlayan çocuğun altına motosiklet verirsen olucağı budur zaten.
Şimdi ne alaka, araç sürücüsü suçlu belki diyenleri duyar gibi oldum, anlatiyim...
Arkadaş bir kere 17-19 yaş aralığında insanların reflexleri gelişmeye başlar. Zaten biz bu şeytan icadını reflex-dikkat ile sürüyoruz.
Bu ülkede motorculara saygı olmadığını zaten herkes biliyor. Bunu bile bile marş basıyoruz.
Araba seni taşıttan görmeyip tabikide yola atlıyacak. Yaya seni sallamayıp tabikide yola fırlayacak. Bunlar her zaman öküz insanımızın yaptığı bir şey
Şerit değiştirirken sinyal veren kaç kişi görüyorsunuz trafikte? Yarı yarıya değilmi ?
Bu velet yarın bir gün ölür akşam haberlerine konu olur. Sonra aileler; "MOTOR ŞEYTAN İCADI" Demeye başlar, adımız çıkar...