Belki motorunu değiştirdi ama avatarının altındaki bilgiyi güncellemedi bunu nerden bilicez =))
Azıcık forumu takip etseydin konuyu açan arkadaşın xmax300 sıfır yeni aldığını ve henüz ehliyeti olmadan kullandığını da öğrenirdin. Zincirdendir diye yorum yazmadan önce azıcık dikkat. Şimdi bunu mu tartışacağız. Başka bir tavsiyen varsa söyle, polemiğe girme.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
Motorun hafif sağına oturduğumda bir tık daha iyi ama yine çekme var. Düz yolda giderken ellerin gidondayken sorun yok. Çok önemli değil herhalde 1000 rodaj bakımında soracam ustaya artık.
ellerin gidonda iken sola çekme varsa sorun olabilir. Ellerini bırakıp düz gidiyor mu testi yapmak doğru değil, bisiklet değil ki bu, 180kg makine. bence sorun yok rahat ol.