Motor önerisi yardım

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Öncelikle herkese merhabalar.
İlk motorumu alacağım bütçem 2 bin dolaylarında bir şey.Okula gidip gelmede kullanacağım, yol yokuşlu diyebilirim.

Mondial kt 125 şuan kafamda olan motor incelemesini okudum yorumlar güzel fakat titreme olayının çok olmasından karar veremedim, bu bütçelerde bundan iyi diyebileceğiniz motor önerilerini bekliyorum.Şimdiden herkese teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
52
O PARAYA GUZEL BI KROS AL HEM GUZEL BI SEKLI OLUR YADA SUPERMOTODA OLABILIR HEM GUCLUDUR HEM DE SEKILDEN BIRSEY KAYBETMEZSIN GORENLER BUYUK BI MOTOR SANARLAR HEM YAKITIDA FAZLA DEIL CIN OLMASINA DA BAKMA GUZEL MOTORLAR VAR YUKU YUAN FALAN VE PARCALARI COK UCUZ AYRICA HEPSININ PARCASI BIRBIRININ AYNIIS OLDUGU ICIN O KONUDADA RAHATLKIK CEKERSIN BEN DE OGRENCIYIM BIR 1250 YE KROSS ALDIM NE ZAMAN BENZIN KOYDUGUMU UNUTUYORUM BENDE OKULA GIDIP GELEMK IICN ALDIM HER ISIMI ONUNLA HELLEDIYORUM VE BENIM DE ILK MOTORUM
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
racer200 al... 100 km de 3 litre yakar...tip olarak ne ararsan var....
yedek parçadan yana sıkıntısı yok....düzgün kullanılmışını bulursan ve sende düzgün kullanırsan yedege de ihtiyaç duymaz....
amaaa yan yatmada, devrılmede, kazada bayagı masraf cıkar ona göre....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

kötü mü bu motor....
[url]http://img703.imageshack.us/img703/356/dsc00668z.jpg
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
crossyasin cross veya supermoto düşünmüyorum zaten 0 bir şey alacağım onlar için bütçem yetersiz
ferhatkars 0 almayı düşünüyorum fakat 0 üretilmiyor sanırım?
cevaplar için sağolun arkadaşlar
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Arkadaşlar bu konuda yardım edebilecek tecrübeli arkadaşlar yok mu?
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
mondi 150 MG KING ve Kuba cg150 arasındayım bende
2,300 tl civarnda bunlar da
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
bu millette sıfır alma hastalıgı devam ettikçe bu çinliler daha çok motor satar çokta saç baş yoldurur.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Arkadaşım peşin paran yoksa taksitle alırsın,ayda 200 tl ödersin...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
ersinmotorların incelemelerine bakacağım teşekkürler.Karar verirsen ve neden verdiğini buraya yazarsan iyi olur benim içinde
jack hammer öğrenciyiz peşin paramız yok, okula otobüsle gitme eziyetinden kurtaracak tek seçenek çinliler bizde biliyoruz honda yamaha kalitesini ama başka şansımız ayrıca 2. almak için motor hakkında bilgiye sahip olmak gerek bense daha bir şey bilmiyorum.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
ersinmotorların incelemelerine bakacağım teşekkürler.Karar verirsen ve neden verdiğini buraya yazarsan iyi olur benim içinde
jack hammer öğrenciyiz peşin paramız yok, okula otobüsle gitme eziyetinden kurtaracak tek seçenek çinliler bizde biliyoruz honda yamaha kalitesini ama başka şansımız ayrıca 2. almak için motor hakkında bilgiye sahip olmak gerek bense daha bir şey bilmiyorum.

+1111111111111111111111111111:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

mondial 125 mg deluxe
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
ersinmotorların incelemelerine bakacağım teşekkürler.Karar verirsen ve neden verdiğini buraya yazarsan iyi olur benim içinde
jack hammer öğrenciyiz peşin paramız yok, okula otobüsle gitme eziyetinden kurtaracak tek seçenek çinliler bizde biliyoruz honda yamaha kalitesini ama başka şansımız ayrıca 2. almak için motor hakkında bilgiye sahip olmak gerek bense daha bir şey bilmiyorum.

kndince haklı olabilirsin ancak kendi hikayemi anlatayım istersen.

2006 da çinli furyasına kapılıp sıfır km bir ramzey scooter aldım. peşin fiyatı 1850 liraydı ben taksitle aldım 2280 lira çıktı cebimden. 2006 da sıfır km honda beat 2650 liraydı.

motora ettigim masraf abartısız söylüyorum en az 2000 lira bi yerini yaptırıyorum bi yeri bozuluyor plastik aksamlar o kadar dandik ki titresimden kendi kendine çatlıyor kırılıyor.

en son 350 lira masraf ettim krank piston silindir degiştirdim. 1 ay sonra yine kitledi motor. sonuçta 200 liraya sattım.

o zaman beat alsaydım bugün cebimden rutin bakımlar harici bir para çıkmadıgı gibi 2006 model beat piyasası 2500 lira. hesap ortada.

senin yerinde olsam yaşadıgın yerde motordan anlayan bir forumdaş illaki vardır. ondan yardım isterim ve ikinci el bir ybr alırım.

diyeceksin peşin param yok. o zamanda kredi kartı ile taksit yapan yerler var bu şekilde alabilirsin.

sıfır bir çinli aldıgında 10 km git ve satmaya kalk deger kaybı çok olur. oda alıcı bulursan.

madem ögrencisin paranla rezil olma.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
kndince haklı olabilirsin ancak kendi hikayemi anlatayım istersen.

2006 da çinli furyasına kapılıp sıfır km bir ramzey scooter aldım. peşin fiyatı 1850 liraydı ben taksitle aldım 2280 lira çıktı cebimden. 2006 da sıfır km honda beat 2650 liraydı.

motora ettigim masraf abartısız söylüyorum en az 2000 lira bi yerini yaptırıyorum bi yeri bozuluyor plastik aksamlar o kadar dandik ki titresimden kendi kendine çatlıyor kırılıyor.

en son 350 lira masraf ettim krank piston silindir degiştirdim. 1 ay sonra yine kitledi motor. sonuçta 200 liraya sattım.

o zaman beat alsaydım bugün cebimden rutin bakımlar harici bir para çıkmadıgı gibi 2006 model beat piyasası 2500 lira. hesap ortada.

senin yerinde olsam yaşadıgın yerde motordan anlayan bir forumdaş illaki vardır. ondan yardım isterim ve ikinci el bir ybr alırım.

diyeceksin peşin param yok. o zamanda kredi kartı ile taksit yapan yerler var bu şekilde alabilirsin.

sıfır bir çinli aldıgında 10 km git ve satmaya kalk deger kaybı çok olur. oda alıcı bulursan.

madem ögrencisin paranla rezil olma.
Yardımın için sağolasın ama ben scooter hiç düşünmüyorum bile scooterlarda zaten çin malı berbat vitesli olarak mondial 125 kt'yi inceledim kuryede kullananlar bile varmış ve sağlam diyorlar buna dayanarak almayı düşünüyordum
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
jack hammerda haklı nakit yoksa kredi kartıyla taksit yapan bi yer bul ybr ile motordan zevk alırsın ama iyi bir ustaya baktır motoru yağ kaçırıyomu fln diye
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Yardımın için sağolasın ama ben scooter hiç düşünmüyorum bile scooterlarda zaten çin malı berbat vitesli olarak mondial 125 kt'yi inceledim kuryede kullananlar bile varmış ve sağlam diyorlar buna dayanarak almayı düşünüyordum
Kardeş 125 kt alma???titreşimden heryeri dökülüyomuş ve çok hantal bi makine hiç tavsiye etmyolar!!!
Açtığım konulara bi bak istersen 125 kt hakkında!!!
150 mg sport modelini araştırıyorum ama yeni model fazla kullanıcısı yok malesef eksi artılarını bilmiyorum
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
35
bence 2.el yamaha ybr yada kymco ck 125 . kymcı ck 125 yamahadan ucuza bulursun kalitelidir , yamaha ybr 125 kalitesi tartısılmaz dır çin mallarından uzak durmanı tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst