Motor ömrü

Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Arkadaşlar sıfır bir japon marka motor aldık diyelim, 80-90 km/h ve 7-8 bin rpm leri aşmadan devrine göre ideal vites geçiş zamanlamalarını da yaparsak, yani en yumuşak ve naif kullanım biçimini aşmazsak, bakımlarını da hep tam zamanında en ideal biçimde yaparsak motor kısmına anahtar değmeden sizce kaç kilometreler görülebilir. Ben en az 200.000 km'lerin görüleceğine inanıyorum.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bencede görür, ama kullanırken durum değişiyor illaki limitleri zorlaman gereken zamanlar oluyor bu durumuda hesaba katarsak rahat 150 bini görür debriyajı görürmü bilmiyorum ama...
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Gerekli şartlar sağlandıktan sonra 500binde görür.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-yasina-gore-cokk-temiz-bi-makina-154937164/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-daha-gosterislisi-yok-157383418/detay

Bunlardan daha fazla km yapmış ve sağlıklı çalışan birçok bmw motor mevcut.
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
607
147.000'de Ybr'em var mesela 200.000'e 53.000 kaldı..:)) km'sinden dolayı kimse almak istemiyor..Halbuki piyasadaki 30.000'de olan bir çok Ybr'den daha bakımlı ve sorunsuz..:))
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
147.000'de Ybr'em var mesela 200.000'e 53.000 kaldı..:)) km'sinden dolayı kimse almak istemiyor..Halbuki piyasadaki 30.000'de olan bir çok Ybr'den daha bakımlı ve sorunsuz..:))

İşte özlediğimiz kullanıcı profili.İnsan yaptığı km lerden gurur duymalı,saklamamalı.
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Anahtar diyen motor dan korkmayin ..mesala 70000 yada 80000km bir eksantrik zincirdegismeli ... ama yok degmeyen motor turşudur

Cok strom biliyom motor 80000 km kusur ama tursu lakarna......
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Bende motor almak istiyorum gezmek istiyorum ama alacagim motorun elimde patlamamasi icin dusuk km de aliyorum 15 bin civari (3 sene eder ) kullanip satiyorum.
Ha 600cc saglam bir makinem olsa resimlerdeki gibi 400 binlere cikarim sonrada evime sokar hatira tutarim.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Gerekli şartlar sağlandıktan sonra 500binde görür.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ina-gore-cokk-temiz-bi-makina-154937164/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-daha-gosterislisi-yok-157383418/detay

Bunlardan daha fazla km yapmış ve sağlıklı çalışan birçok bmw motor mevcut.

o 2 zamanlı honda cross da zaten km saati ve odo meter yok adam km yi sallamış :mrgreen:

motor ömrü en kısa motor tipi olmasıda manidar :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
60000 i geçen cbf 150 görmedim... 100000 nin üzerine çıkan çok ybr gördüm 3 ü kendime aitti... ama kurye olduğumuz zamanlardaki motorlardı ve sakin kullanım söz konusu değildi... birinde honda cg 125 im yolda arızalandı güzelyalı taraflarındaydım... keskin motor adem abinin dükkanına yakındım... ordan kendime piooneer 200 diye bir motor aldım... monero nun bir motoruydu... o dakika için alırken sadece benim motor çıkana kadar idare etsin diye almıştım dim ama motoru satarken motor 200 000 e gelmişti... kırılmadık granaj yada plastik yer kalmamıştı vibrasyondan ama motoruna el deymemişti... ama son sattığım zamanlarda depoya benzin kartel e yağ koyardım... öyle yağ falan seçmezdi nerde yanık yağ bulsam alır koyardım.. yani bu iş birazda sanş ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst