Motor Niye Alinir

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
just_life' Alıntı:
:pr: Karnım acıkınca yemek için alıyorum ben iyi geliyor :pr:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: hahahahahahaha
acıkınca haaa.:queen: :queen: :queen: :queen: ancak bu kadar olabilirdi yawwww :cherry: :cherry:
bende namaza gidebilmek için aldım.Her cuma zor oluyo 200metre yürümek :queen:
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
ayıptır söylemesi midemdem rahatsızım,doktorun tavsiyesi ile ,yemeklerden sonra tok karınla 1 adet 150 cc motor alıyorum:)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Valla Bende Ekmek Arasi Yİyorum Bazen DÜrÜmde Yapiyorum Sicak Sicak
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
kahraman34' Alıntı:
ayıptır söylemesi midemdem rahatsızım,doktorun tavsiyesi ile ,yemeklerden sonra tok karınla 1 adet 150 cc motor alıyorum:)

Aahhaha :queen: :queen: :queen: Sana 150cc Dokunmuş birde 250 cc lik birşeyler dene :queen: :pr:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hız, farklılık, özgürlük ve rüzgar ...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Bana Doktor tavsiye etti Düşük tansiyondan şikayetçiydim günde enaz bir saat motorla trafiğe çıkmalısın tansiyonun yerine gelir dedi .
Çok faydasını gördüm trafik canavarlarının arasında tansiyon yükseliyor ama başlıyorum kalaylamaya dozajını da ayarlamayı öğrenince tansiyonum yerine geliyor .:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
for speed,pleasure,passion,excitement.and girlhood...hehehe I like ride motorcycle.:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
motorsikletim yokken televizyonlarda motorsiklet özgürlük demek diye bağırıyorlardı bende hadi len ne alaka diyordum 3 senedir motorsiklet kullanıyorum 2 ay motorum çalınmıştı elim ayağım tutmaz yaşamaktan zevk almaz oldum şimdi bende sadece özgürlük diyorum sanki o varken gitmesemde istediğim yere giderim duygusu var içimde ve bu beni rahatlatıyor allah motor kullanma zevkimi benden almasın :)
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
neden mizah!gibi olmuş azıcık.
almadım bilemem ama az kaldı ulaşmama,beklemesi bile güzel be mereti!
yaşadığımı hissetmek için,belki onsuz olamıyacağımız için artık!
bu arada yüksek dozdan gitmeyin ha!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst