- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar arkadaşlar,
Öncelikle kendimi tanıtmak isterim. Ailenizin yeni bir ferdi olarak beni de aranıza kabul edersiniz umarım.
İsmim Tolga Gaziantepliyim. 28 yaşındayım. İnşaat teknikeriyim ama mühendis adayıyım
Motora karşı bugüne kadar pek bir ilgim alakam hevesim yoktu, ta ki geçtiğimiz günlerde yakın bir arkadaşımın 2 yıllık motor serüvenini anlatmasını dinleyene kadar. Öyle tatlı iştahlı anlatıyordu ki dayanamadım benim de canım çekti
Motor kullanmayı bilmiyorum, ehliyetimde A2 yok şuan direk olaya dalmak istemiyorum ama bir yanımda sürekli olsun istiyor.
İlk başlangıç için nasıl bir motor önerirsiniz. Yani ben aslında gözümü doyursun istiyorum motor şöyle baktığım zaman -teşbihte hata olmaz affınıza sığınıyorum- kaslı bir görüntüsü olsun istiyorum sesi kulaklarıma hitap etsin istiyorum, iyiki de heves etmişim deyip beni aldığıma pişman etmesin istiyorum tabiki en önemlisi de acemi olduğumdan dolayı güvenlikli olsun istiyorum yaptığım iş
Sürekli birileri bir şey söylüyor kimisi bisiklet kullanıyorsan motor da kullanırsın diyor kimisi yok aman gazı çok verince motor kafana geçer diyor kimisi yok onlar çok büyük direksiyon az kırılır onlarda yatırmadan dönüş alamazsın falan hesabı bir sürü söz.
Yarım doktor candan, yarım hoca imandan edermiş adamı
Bende işin ehline müracat etmek üzere sizlere geldim.
Honda CBR 250 öneren oldu Pulsar 200 NS öneren oldu aslında 0-11.000 TL aralığında bir bütçe ayırabilirim belki bu hevesim için ikinci el mi almalıyım sıfır mı almalıyım ne almalıyım. Bir yol gösterim bu kardeşinize
Sürc-ü lisan ettiysek affola
Selam ve Dua ile
Öncelikle kendimi tanıtmak isterim. Ailenizin yeni bir ferdi olarak beni de aranıza kabul edersiniz umarım.
İsmim Tolga Gaziantepliyim. 28 yaşındayım. İnşaat teknikeriyim ama mühendis adayıyım
Motora karşı bugüne kadar pek bir ilgim alakam hevesim yoktu, ta ki geçtiğimiz günlerde yakın bir arkadaşımın 2 yıllık motor serüvenini anlatmasını dinleyene kadar. Öyle tatlı iştahlı anlatıyordu ki dayanamadım benim de canım çekti
Motor kullanmayı bilmiyorum, ehliyetimde A2 yok şuan direk olaya dalmak istemiyorum ama bir yanımda sürekli olsun istiyor.
İlk başlangıç için nasıl bir motor önerirsiniz. Yani ben aslında gözümü doyursun istiyorum motor şöyle baktığım zaman -teşbihte hata olmaz affınıza sığınıyorum- kaslı bir görüntüsü olsun istiyorum sesi kulaklarıma hitap etsin istiyorum, iyiki de heves etmişim deyip beni aldığıma pişman etmesin istiyorum tabiki en önemlisi de acemi olduğumdan dolayı güvenlikli olsun istiyorum yaptığım iş
Sürekli birileri bir şey söylüyor kimisi bisiklet kullanıyorsan motor da kullanırsın diyor kimisi yok aman gazı çok verince motor kafana geçer diyor kimisi yok onlar çok büyük direksiyon az kırılır onlarda yatırmadan dönüş alamazsın falan hesabı bir sürü söz.
Yarım doktor candan, yarım hoca imandan edermiş adamı
Honda CBR 250 öneren oldu Pulsar 200 NS öneren oldu aslında 0-11.000 TL aralığında bir bütçe ayırabilirim belki bu hevesim için ikinci el mi almalıyım sıfır mı almalıyım ne almalıyım. Bir yol gösterim bu kardeşinize
Sürc-ü lisan ettiysek affola
Selam ve Dua ile