- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlarım abilerim
Özellikle cin mali diye tasfir edilen motorlarda en büyük korkum , herhangi bir şekilde motorun kitlemesi, krankin kırılması, bu korkum okadar buyuk ki 7 senedir kullanmış olduğum cin mali motorumun son hızına birkere bile ulasmadim kısacası basmaya korkuyorum biryeri kopar diye , lakin uzun yola çıkma gibi bir düşüncem olursa mecburen basmam gerek , kitleme gibi durumlarda neler yaşanıyor, düşmemek için ne yapmamız gerekli ve en önemlisi krank kırılsa dahi debriyajı kullanama bilirmiyiz yada debriyaja müdahale etsek bile motorla tekeri ayiramazmiyiz
Özellikle cin mali diye tasfir edilen motorlarda en büyük korkum , herhangi bir şekilde motorun kitlemesi, krankin kırılması, bu korkum okadar buyuk ki 7 senedir kullanmış olduğum cin mali motorumun son hızına birkere bile ulasmadim kısacası basmaya korkuyorum biryeri kopar diye , lakin uzun yola çıkma gibi bir düşüncem olursa mecburen basmam gerek , kitleme gibi durumlarda neler yaşanıyor, düşmemek için ne yapmamız gerekli ve en önemlisi krank kırılsa dahi debriyajı kullanama bilirmiyiz yada debriyaja müdahale etsek bile motorla tekeri ayiramazmiyiz