- Katılım
- 25 May 2015
- Mesajlar
- 93
- Konu Yazar
- #1
merhabalar abilerim kardeşlerim
dün cbr 125 2010 model (11binkm) de aldım ve aranıza ufak ufak katılıyorm.. fakat şöyle bir problemim var dönüşlerde motoru yokusta kaldırrken cok zorlanıyorm. olabildiğince boş alanları tercih ediyorum trafige cıkmıyorm. sormak istedigim bir şey var Trafige neredeyse kapalı alanlar var mı istanbul'da? Güneşli de oturuyorm..
tanışma kısmından nelere geldim heyecanıma verin..