Motor kafa sallıyor

Katılım
30 May 2015
Mesajlar
245
Motosikletim 50 ile 70 km/h hızları arasında kafa sallıyor, elimi bıraktığımda gidon sağ sol yapıyor 8 çizmek bu mu bilmiyorum, yüksek ve düşük hızlarda yapmıyor. Servise götürdüm direksiyon sıkı gevşettik dediler sorun devam ediyor. Motor pulsar 150 balans var mı bunlarda? Motor iki bin kmde hiç zincir ayari yaptirmadim sadece yağladım. Motor sağa sola çekmiyor gidon düz. Sizce problem nedir?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Ne tür bir kafa sallama?
Birkaç santimlik birşey ise normal her motosiklet yapar. Bozuk yolda daha fazla yapabilir
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Aynı sorun, Inazuma'da vardı. Şimdi kullandığım Hunk motorumda da var.

Topcase den olur diyorlar.

Ben Inazuma' da topcase i söküp denedim yine sallıyordu. Balans var dediler, çıkmadı. Lastik yamuk dediler, baktılar birşey yok.

80 ile giderken ellerimi bırakayım, 60 a kadar sorun yok, 60-50-40-30 deli gibi sallıyor. 15-10 gibi süratlerde bitiyor. Ben İstanbul sınırları içerisinde sorunumu çözdüremedim. İnşallah siz yaptırabilirsiniz de ben de yararlanırım.
 
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
Lastıklerınız yanlsı hava basıncı yüzünden deforme olmuştur. Uzerındeki dişlerin yüksekliği aynı değildir. Gozle görülmez anca elle kontrol ettıgınızde hissedebilirsiniz. Bende de yapmışt sıfır lastik aldığımda sorun cozuldu.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
245
Hocam gidon titremesinin daha büyük dalga boylu olani elcikler ileri geri gidiyor yani ele vuruyor yerinde durmuyor özellikle gazi ani kapadigimda ellerde çok hissettiriyor, yazimin sonunda gidon düz yazmışım maşa yazacaktım. Düz de sikinti degil de virajda problem olacak gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

Hocam gayet mantıklı ilk bin km hiç kontrol etmedim iki lastikte de 32 bar basınç vardi servis basmış, kullanım klavuzunda 25 29 bar yazıyordu sonradan düzelmiştim. Şimdi eğer lastiktense gerçekten bu servislere ne demeli. Teşekkürler yorumunuz için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Hocam lastik sorunu gayet mantıklı geldi siz yenilediniz mi hiç lastikleri kullanım süreniz boyunca bir fark olmadı mı degistirdiyseniz ?
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
lastik hava basıncı veya ön amortisörlerin yağ oranlarının birbirlerinden farklı olmasından kaynaklı olabilir
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Hocam gidon titremesinin daha büyük dalga boylu olani elcikler ileri geri gidiyor yani ele vuruyor yerinde durmuyor özellikle gazi ani kapadigimda ellerde çok hissettiriyor, yazimin sonunda gidon düz yazmışım maşa yazacaktım. Düz de sikinti degil de virajda problem olacak gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:50 ----------

Hocam gayet mantıklı ilk bin km hiç kontrol etmedim iki lastikte de 32 bar basınç vardi servis basmış, kullanım klavuzunda 25 29 bar yazıyordu sonradan düzelmiştim. Şimdi eğer lastiktense gerçekten bu servislere ne demeli. Teşekkürler yorumunuz için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Hocam lastik sorunu gayet mantıklı geldi siz yenilediniz mi hiç lastikleri kullanım süreniz boyunca bir fark olmadı mı degistirdiyseniz ?

Lastik havalarıyla ilgili değil hocam. Çözülmeyecek göreceksin.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ön freni biraz sert sıktığın zaman, gidonda bi boşluk hissediyosan (Kıt kıt ses geliyorsa)
Gidonun ortasındaki somunu sık.
Yada bir ustaya sıktır, 30 saniye sürmeyecek bir islem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst