Motor ısınınca vites geçmiyor takılıyor

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar 100mg süperboy um var motor ısınınca vites geçmiyor yani 3 den 2 ye yada 1 den 3 e baya tekmelemek gerekiyor geçmesi için ve ışıklarda dururken debriyaja bassam bile tak tuk diye diye ileri gitmeye çalışıyor bunların hepsi sıcakken oluyor sizce sebebi nedir yağ yeni değişti 180km oldu değişeli ?
Yağ değişmeden öncede vardı bu sıkıntı
 
Katılım
20 Ocak 2015
Mesajlar
96
debriyaj teli çok yıpranmış olmalı benim başıma da geldi debriyajı sıkınca da hareket ediyordu motor tutamıyordum. Sorun tel de çıktı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst